Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alja schreef:klik??
tja mij zegt het ook niet heel veel.
ik ben van mening dat een goede ruiter op elk paard kan rijden ongeacht een klik hebben of niet.
denk wel dat het eene paard je meer aanspreekt dan de ander maar dat noem ik geen klik!
Floortje_89 schreef:Ik weet niet of klik het goede woord is, als ik op een paard stap weet ik na 1 rondje of het ''ja'' of ''nee'' is, een paard dat me past maakt dat ik lachend op paard zit en binnen een rondje weet of het wel of niet mijn beest is. Heb je dan een klik, of is het gewoon je type paard.. vind het wel belangrijk dat het paard gelijk al mijn type beest is. De band komt later, dat heeft gewoon tijd nodig.
Als er in een advertentie staat ''geen klik'' gaan er bij mij 5 alarmbellen af.
Romanoff schreef:Klik in mijn ogen is dat je het dier in 1 oogopslag al weet dat t em is!
Waar je dus behoorlijk wat voor over hebt om het op de rit te krijgen. Zelfs een gebroken arm hahaha!
Een dier wat je aanspreekt rijd je makkelijker op weg, dan als je denkt hmm ik weet het niet.
Ik wou ook een goed doorgereden peerd. Had met 1 7jarige wel dat gevoel. De volgende 5 vond ik wel leuk, maar niet meer als dat. Toen ik Flo zag kon ik niet wachten om erop en voelde meteen vertrouwd
Die eisen, tja je wijkt er toch wel vnaf