Een nieuw paard kopen deel II

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 00:08

Langcara schreef:
WinBinChes schreef:
Leuke merrie arabiertje.

Wat betreft paarden die stilstaan. Mijn ruin heeft bijna 2 jaar stilgestaan ivm zwangerschap en bekkeninstabiliteit die tot op vandaag nog niet helemaal genezen is. Dus bellen en vragen, het hoeft niks te betekenen als een paard een jaar niks gedaan heeft.

Tjezes, ik wist niet dat ruinen ook zwangerschap en bekkeninstabiliteit konden krijgen! :+

Jeetje.. dan ga ik op zoek naar een hengst hoor.. of kunnen die dat ook krijgen?! :Y)

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 00:08

Langcara schreef:
WinBinChes schreef:
Leuke merrie arabiertje.

Wat betreft paarden die stilstaan. Mijn ruin heeft bijna 2 jaar stilgestaan ivm zwangerschap en bekkeninstabiliteit die tot op vandaag nog niet helemaal genezen is. Dus bellen en vragen, het hoeft niks te betekenen als een paard een jaar niks gedaan heeft.

Tjezes, ik wist niet dat ruinen ook zwangerschap en bekkeninstabiliteit konden krijgen! :+

Ik denk dat Winbinches het over zichzelf heeft (aangezien je het bij paarden een dracht noemt), en dat lijkt me echt geen pretje om mee te maken. Niet iets om flauw over te doen in mijn ogen.

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 08:14

Ik heb 2 ponys op het oog......
Een grote A en een B pony ! :D

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 09:27

Mayflower_ schreef:
Toen ik die van mij net gekocht had in september probeerde hij mij ook uit. Terwijl er een kindje van 7 op heeft gereden en die kon hem zo in galop krijgen! :')

Wat vinden jullie van dit paard? http://link.marktplaats.nl/505244244

Dit is de 10 jarige ruin die ik heb afgezegd :o

Het is echt een leuk paard! Hartstikke braaf. Met rijden moet je hem even gaan aanvoelen, maar dat is met elk paard natuurlijk zo.
Ik heb geen addertjes kunnen vinden.

Snuupke

Re: Een nieuw paard kopen deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 09:29

Goh die is wel super leuk...

Idifix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 10:05

@arabiertje eens jij en warona mekaar goed genoeg kennen zal dat vast wel overgaan..en jij krijgt nu hopelijk genoeg vertrouwen zodat jullie op den duur een stevige band met elkaar hebben he :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 10:42

wreckh schreef:
Mayflower_ schreef:
Toen ik die van mij net gekocht had in september probeerde hij mij ook uit. Terwijl er een kindje van 7 op heeft gereden en die kon hem zo in galop krijgen! :')

Wat vinden jullie van dit paard? http://link.marktplaats.nl/505244244

Het is echt een leuk paard! Hartstikke braaf. Met rijden moet je hem even gaan aanvoelen, maar dat is met elk paard natuurlijk zo.

Voelde het niet goed? :) ik reed volgens mij vorige week bij jou in de bak toen je hem kwam rijden. vond wel dat je hem goed aanvoelde. :)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 11:08

Goh leuk paard zeg! Die zou toch zo verkocht moeten zijn zou je denken..zoek wat jongers maar anders zou ik wel gaan kijken :j

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 11:26

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:09

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:41

Ik heb mijn paard ook op mp gezet, kreeg gelijk net al reactie, en diegene komt donderdag, en dan zondag nog iemand :j

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:44

Kan ik mij voorstellen MelanieB, het is ook een hele knappe verschijning!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:56

Ik viel ook als een blok voor 'm toen ik 'm op MP zat terwijl ik nog in Amerika woonde tijdelijk, maar ben dan ook schimmel gek haha. :)) Dus beetje bevooroordeeld O:)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:58

Zeker een leuk paard Melanie, daar zal je vast snel iemand voor vinden! Succes met de verkoop!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 12:59

Dank je, denk het ook wel :)

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 13:13

WinBinChes schreef:

In mijn geval loopt het paard heel slecht op het moment. en de eigenaar is een man :+
wat dan?

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 13:28

Mayflower_ schreef:

Voelde het niet goed? :) ik reed volgens mij vorige week bij jou in de bak toen je hem kwam rijden. vond wel dat je hem goed aanvoelde. :)[/quote]

Ja hoor, ik voelde hem redelijk aan. Helaas ontbrak de klik gewoon. Ben zoals je hier waarschijnlijk al gelezen heb als een blok gevallen voor een ander paard. En dit had ik bij hem niet, terwijl hij verder alles is wat ik zocht.

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 13:56

heb ik weer wat hoor zie ik een leuke pony op MP goede maat mooie kleur niet tever weg,maar is al een jaar niet op gereden.Dus ik vroeg als ik kom is er dan wel iemand die hem kan voorrijden.Ik ben niet bang ofzo maar een paard wat ik niet ken en een jaar stil staat daar stap ik niet zomaar op.Nou er is niemand die erop gaat hoe kan je nu zo een paard verkopen.Je koopt toch niet een paard zonder dat je hem onder het zadel hebt gezien.Of zie ik het nu verkeerd.
Een koper zal vaak niet makkelijk zijn in zijn eisen maar verkopers kunnen er ook wat van hoor.

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 14:15

@melanie
Dat is wel snel!
Denk dat hij dan wel snel weg is... Jammer dat mijn vader donderdag pas thuis komt...
Denk dat het wek 3 weken duurt voordat mijn paard is opgehaald... Gaan donderdag mailen.. Als ze weg is gaan we pas kijken..

Kan ik verder gaan kijken..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 14:22

Balen is dat ja :(:) Hopelijk kun je wat regelen met je huidige paard :(:)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:03

Ik heb een reactie gehad van de eigenaar van de Fjord. Heb gevraagd of ik zaterdag kan komen kijken! :D

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:05

oooo leuk

Ik ga zaterdag naar de A pony kijken. Ze is 1.14 hoog !
Ben benieuwd of ze echttttt zo braaf is als ze zeggen :D

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:13

Simone, hardstikke leuk, veel plezier alvast!
tassie, zoo dat is nog best een hoge A, heel veel plezier!

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:15

Dank je Rider.....ik hoop voor jou dat je ook leuke mensen voor je paardje krijgt !!

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:24

Gezien hier iedereen een paardje zoek, weet ik niet of ik de mijne hier mag aanbieden? Mag dit niet, mods verwijder dan mijn post aub, en dan bij voorbaad excusses.
Ik heb een zwartbles te koop. Vier hoge witte benen en mooie bles plus wit kin bakje.
Het is een ruin, ongeveer 165 cm hoog. Door omstandigheden al enige tijd niet gereden. Hij is in het verleden gereden en getuigd. Geen moeilijke, maar weer even geleden, dus niet voor beginneling.
Paard is zes, en een keer ziek geweest ( heeft droes gehad). Nog nooit kreupel geweest. Geen stal ondeugden geen zomer exceem.
Afstamming droomwals, vaste prijs1500 euro.