Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Change_

Re: Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 00:19

Ik zou het niet weten, heb nu een geweldig pown die mij sirieus door veel heen heeft gesleept.. Zo'n pony vind ik nooit van me leven meer, nog voor geen miljoen (tenzij hij het daar zeer zeker veel beter naar zijn zijn gaat hebben)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 00:28

Geweldig die eerste reacties _O-

Ik zou het echt niet weten...
Kan geen beslissing maken :P

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 00:32

zou ik een ander paard hebben dan wel haha maar paard wat ik nu heb echt niet maar dat had ik al eerder vermeld ik blijf bij nee haha

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 00:49

Nog in geen miljoen jaar.
Onze merrie is nu 20 en heeft een heel verleden achter de rug. Ze mag haar laatste adem bij ons uitblazen.
Thuis... Waar ze hoort.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 07:39

Poeh.. tuurlijk zou ik hard gillen 'No way'.. maar een MILJOEN.. mensen.. ik zou het alleen al doen voor mijn zoontje. Huisje kopen, e.d.

Ik zie vaak de 'hondjes' langskomen.. Ik heb mijn paardje pas een paar maandjes, maar mijn eerste hondje.. daar kunnen ze een miljard voor bieden en ze hebben nog pech.. *denk ik..*

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 10:17

een miljoen is veel, maar luxe stallen, prachtige weides en mooi paarden kosten echt veel meer dan je denkt.
en dan komt ook nog voer, zadels enz.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:59

Tsja en dan heb je veel geld en dan is je maatje weg..koop je een nieuwe, of 2 of 3 en dan blijken ze allemaal niet zo leuk als je verkochte paard.
Nee, ik heb iets teveel meegemaakt in het leven om te weten dat je van geld niet gelukkig wordt.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:03

ja hoor weg ermee
zou ik zelfs mij kind nog voor verkopen :')

voordat mensen een hartaanval krijgen heb geen kinderen of paard

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:05

Nope, nog niet voor ál het geld van de wereld :D

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:09

Ik zou mijn meisje niet kunnen missen.
Bovendien zou ik veel te bang zijn dat ze niet goed terecht komt, ik zou het nooit durven...

sibobeestjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:22

Ik zou het eigenlijk niet weten . Nu heb ik wel mijn merrie laten dekken en moest dat veulen dan 3 zijn en ik ben zeker dat ik ook een schat van een dier heb mss . Moest ik een paard kopen en op voorhand weten dat ze weggaat na een tijd zou het voor mij heel anders liggen .
Ik rij nu bv een d-pony voor iemand en er waren gisteren mensen bij hem geweest die me er mee hadden zien rijden en ze wouden kopen . Toen ik het hoorde verschoot ik wel maar ik zou de eigenaar zeker begrijpen . Gelukkig heeft hij gezegd dat ze niet wegging :)
Moest mijn paard nu echt een degelijk thuis krijgen mss :)

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:31

Ik denk niet dat er nog iemand komt met een miljoen voro mijn 19-jarige ex-jachtpaard. ;) Dus ik hoef daar gelukkig nooit over na te denken. Hart zegt namelijk keihard 'nee!!!' en hoofd zegt: 'strik erom, en gaan met die banaan'.

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:33

Ik zou er een miljoen voor bieden om haar terug te krijgen. Helaas heb ik geen miljoen, en valt iets wat overleden is niet meer terug te krijgen. :\

x_Fadigho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:20

Hij zou nog niet weg gaan voor 80miljoen of meer, hij is me echt teveel waard,
ik zou hem echt niet kunnen missen, en wie weet zou hij dan wel ergens terecht komen
waar hij helemaal niet gelukkig zou worden..

dus mijn kerel, blijft lekker bij mij !
:+:

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:25

inpakken en wegwezen ermee. als iemand een miljoen biedt voor mijn paard zou t beest t echt wel goed krijgen.. voor de slacht kopen ze paarde niet over voor een miljoen en voor een leuk leven als pakbeest in spanje oid ook niet dus dan zullen ze t ook wel goed krijgen

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:27

_O- ik begin nu toch te twijfelen, als ik zie hoe goed ze het vanmiddag gedaan heeft <3

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:27

jillie1994 schreef:
Ik zou er een miljoen voor bieden om haar terug te krijgen. Helaas heb ik geen miljoen, en valt iets wat overleden is niet meer terug te krijgen. :\

Ik snap je helemaal! :(:)

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:28

Ik heb altijd gezegd ik verkoop ze nooit. Maar voor een miljoen denk ik dat ik het wel serieus zou overwegen hoor!

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:29

Iedereen die nu zegt dat ze het niet zullen doen, wil ik nog wel eens horen als ze echt het aanbod krijgen en het een goede kans voor hun paard is.
Ik zou willen dat ik nee kon zeggen, maar ik denk dat op het moment dat het zou gebeuren ook ik de verleiding niet kan weerstaan. Je kan héél veel met 1 miljoen, je zou zelfs maybe een hele stal kunnen oprichten.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:31

Ja maar geluk koop je er niet voor :)* !
En nee, ik zou het echt niet doen, erewoord _/-\o_ !

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:36

ik denk niet dat ik dan nog met mezelf kan leven.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:47

Veel mensen zeggen dat geld minder belangrijk is dan je dierbaarste bezit, en dat is ook zo.
Geld heb je nodig, harder dan liefde zul je denken, maar ik vindt dat je pas rijk bent als je een heel sterke band met je paardje hebt! :o

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:04

Shona schreef:
Iedereen die nu zegt dat ze het niet zullen doen, wil ik nog wel eens horen als ze echt het aanbod krijgen en het een goede kans voor hun paard is.
Ik zou willen dat ik nee kon zeggen, maar ik denk dat op het moment dat het zou gebeuren ook ik de verleiding niet kan weerstaan. Je kan héél veel met 1 miljoen, je zou zelfs maybe een hele stal kunnen oprichten.

10 jaar geleden had ik waarschijnlijk zonder blikken of blozen JA gezegd, nu ik wat ouder wordt :o en eigenlijk steeds meer het werkelijk besef van (veel) geld begin te snappen zeg ik toch volmondig NEE.....
Ook als de evt. bieder van de miljoen een goed tehuis kan bieden......(stel dat dit met zekerheid te zeggen is).
Natuurlijk kun je bepaalde 'dromen' waar maken en kun je veel met een miljoen dat begrijp ik heel goed, het zou de geldzorgen van een dierbaar familielid gelijk wegnemen (ik zou hem een groot deel van het geld geven dan), ondanks dat zou ik er niet voor kiezen.
Mijn paard is mij erg dierbaar, waarschijnlijk net zo dierbaar als voor de mensen die zeggen dat ze hun paard WEL voor die ene miljoen weg zouden doen, het zit hem denk ik meer in het waarde hechten aan veel geld.
Ik hecht daar niet aan.....als ik morgen 5 miljoen zou winnen ben ik blij voor mijn naasten die zullen het krijgen, maar ikzelf nee ik zou niet weten hoe snel ik weer vanaf zou moeten komen.

Ik wordt hoe stom het misschien ook klinkt erg ongelukkig van grote geldprijzen krijgen/winnen, dan stort mijn eenvoudige/simpele leven waarin mijn paard en werk centraal staan volledig in.

Ellen_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:09

ja absoluut :)

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:13

Vandaag nog, strikje eromheen en weg.

Afscheid nemen moet je toch een keer van je vriend. Vandaag 1 miljoen weigeren en morgen vind je hem dood in de wei? Mij niet gezien. Na heel veel jaren paarden ervaring weet ik hoe betrekkelijk je "relatie" is met je paard. Vandaag is ie er nog en morgen is het zomaar over. Nou die 1 miljoen kan ik nog iets blijvends van opbouwen dus daar ga ik dan maar voor. Een ander paard kan er dan ook nog wel vanaf :Y)