Shona schreef:Iedereen die nu zegt dat ze het niet zullen doen, wil ik nog wel eens horen als ze echt het aanbod krijgen en het een goede kans voor hun paard is.
Ik zou willen dat ik nee kon zeggen, maar ik denk dat op het moment dat het zou gebeuren ook ik de verleiding niet kan weerstaan. Je kan héél veel met 1 miljoen, je zou zelfs maybe een hele stal kunnen oprichten.
10 jaar geleden had ik waarschijnlijk zonder blikken of blozen JA gezegd, nu ik wat ouder wordt
en eigenlijk steeds meer het werkelijk besef van (veel) geld begin te snappen zeg ik toch volmondig NEE.....
Ook als de evt. bieder van de miljoen een goed tehuis kan bieden......(stel dat dit met zekerheid te zeggen is).
Natuurlijk kun je bepaalde 'dromen' waar maken en kun je veel met een miljoen dat begrijp ik heel goed, het zou de geldzorgen van een dierbaar familielid gelijk wegnemen (ik zou hem een groot deel van het geld geven dan), ondanks dat zou ik er niet voor kiezen.
Mijn paard is mij erg dierbaar, waarschijnlijk net zo dierbaar als voor de mensen die zeggen dat ze hun paard WEL voor die ene miljoen weg zouden doen, het zit hem denk ik meer in het waarde hechten aan veel geld.
Ik hecht daar niet aan.....als ik morgen 5 miljoen zou winnen ben ik blij voor mijn naasten die zullen het krijgen, maar ikzelf nee ik zou niet weten hoe snel ik weer vanaf zou moeten komen.
Ik wordt hoe stom het misschien ook klinkt erg ongelukkig van grote geldprijzen krijgen/winnen, dan stort mijn eenvoudige/simpele leven waarin mijn paard en werk centraal staan volledig in.