Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarna zijn er ritsen en een verbreding in gezet door Van Rijs. Maar op één van de laarzen loop ik ook voor een deel naast de zool en krijg dat bijna niet anders. Deze laars is wel een pietsje uitgerekt aan bovenkant voet/wreef omdat ik een keer met mijn paard en al ben gevallen en toen met mijn wreef over straat ben gegleden. x_Elise schreef:Odiso is een contango x barbados.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEL ver weg schijnt er een beetje gelders in te zitten maar is verwaarloosbaar.
Gestikte delen voel je niks van.
En @ peelie, met deze is (nog) niks mis maar mijn andere (zachte) daar loop ik compleet náást de zool terwijl die laarzen maar anderhalf jaar oud zijn.
) naar de schoenmaker want de ritsen zakken af en dat rijdt niet fijn. Kijken of hij er wat aan kan doen. Mijn inmiddels bijna 8 jarige schrikt er niet meer van, maar aantal jaren terug kon hij daar behoorlijk van van de kook raken dat ik die ritsen weer omhoog trok of dat hij die flappen tegen zijn buik voelde