Hier hebben ze nog steeds de rij handschoenen liggen voor 2.99 [dacht ik]. Van de week lagen er nog genoeg.
Aria_zz
Geplaatst: 02-10-10 20:09
Hier in België hebben we al 2 jaar geen actie meer gehad, grrr ik vond die bandages erg mooi. maae op de lidl site kun je niet opzoeken wanneer er een bepaalde actie is?
Lidl is een supermarkt, dus die hebben uiteraard een vast assortiment De non-food zijn over het algemeen aanbiedingen en die zijn op de website terug te vinden. Voor het vaste assortiment moet je gewoon naar de winkel toe gaan.
goudlokjes22
Geplaatst: 03-10-10 20:28
Ze hadden (deze week?) ook allemaal spul voor huisdieren, voor honden, katten enz. maar niet voor paarden .
Ja en ik heb net een nieuwsbrief gekregen dat er allemaal huishoudspullen ofzo in de aanbieding zijn..
packer
Geplaatst: 06-10-10 10:31
Afgelopen week waren idd voor kleine huisdieren, spullen in de mats. Zodra ik weet wanneer het paardespul binnen gaat komen, laat ik het zeker weten (lidlmeisje)
ik had een dekje bij de lidl gekocht. heeft er zowat 1,5 jaar onder gelegen! nog helemaal heel! laats is er een singel lusje geknapt omdat ik m`n elastiek er aan had. en het is wat verkleurd, als er weer dekjes zijn ga ik meteen een stapel halen
Ik heb samen met 7 vriendinnen de dekjes een tijdje terug gehaalt, zijn nog steeds mooi, alleen binnen een week waren 7 singellusjes geknapt Maar die gebruik ik toch niet
ik wil die deken ! vooral nu het winter wordt. Ik ga die deken dan lekker op me paard leggen met dekje en zadeltje, (al eerder gedaan) en dan door de duinen ofzo.
mijn vader werkt in duitsland en daar is ook nog steeds niks... ik hou het wel op de hoogte als er iets in duitsland is.. xd