mirgino schreef:deplinlove schreef:ik kies persoonlijk voor een spuitje, ik zal niet willen dat mijn paard aan vreemde als frikandel verkocht word, dan begraaf ik hem nog liever in eigen tuin.
och meisje ,lees eerst het topic even door voordat je zo`n antwoord neerzet
37 pagina's? Euhm

Ik zal mijn paard nooit naar de slacht brengen, daar was ik al zeker van. EN na het bekijken van de foto's ben ik helemaal zeker. Mijn meisje beland niet op zo'n tafel.
Klaar.
och meisje ,lees eerst het topic even door voordat je zo`n antwoord neerzet 
word een beetje moe van dat frikandelletje
; keuze; de spuit; de rit van de trailer is voor ons ventje echtniet prettig meer. Dus in de wei met ons eigenaren erbij. welke spuit het precies wordt denken we nog wel even overna. weet iemand of je bijvoorbeeld een appel kan geven tijdens het moment van de spuit...erg rare vraag misschien, maar dat schoot me net te binnen. brrr, wil beeld nog ff van me afzetten. 
). Er zijn paarden bij die zich niet gemakkelijk voelen op een vreemde plaats, er zullen paarden zijn die hypergevoelig zijn voor 'verkeerde' omgevingen, die trailers absoluut niets vinden. Zulke paarden doe je veelal geen plezier met een slachthuis enkel en alleen omdat jij vindt dat het sneller is. Maar dat wil niet zeggen dat alle paarden bij voorbaat ruiken dat ze de dood tegemoet gaan. Dat is gewoon pure onzin, het overgrote merendeel merkt echt niets. Hoe ik daar zo zeker van ben? Omdat ik gewoon zovéél ervaringen op bokt heb gelezen van paarden die zo rustig de deur binnenwandelden, ik kan echt niet geloven dat ze het (bij een fatsoenlijke slachter) weten.