ja ben naar divoza in heteren geweest. Het was zo druk. Er stond een lange dikke rij tot achterin de winkel. Dus toen ik niet zo snel kon vinden wat ik nodig had. Ben ik maar weer gegaan. Helemaal voor niks dat eind gereden.
gisteravond naar divoza geweest, had me voorgenomen niks te kopen... maar toen ging ik laarzen passen... en heb de mondoni laarzen met rits zonder veter gekocht en toen nog 35 minuten in de rij voor de kassa gestaan, aaah mierennest in die winkel... alles geplunderd etc. maar heb nu wel nieuwe laarzen
ik vond ze er wel goed uitzien, maar waarschijnlijk is de binnenkant kunstleer, loopt een heel topic over hier op bokt, je schijnt er wel zweetvoeten in te krijgen... nouja dat zien we dan wel
vanaf vandaag bij ingrid van berlo in lierop uitverkoop alle nieuwe zomerkleding 2 halen 1 betalen ik heb heel nieuwe polos gekocht (alles van pk maar ze hebben heel veel merken) en heel veel dekjes o.a. eurostart stripe inn en andere eurostar en pk en nog veel meer ook rijbroekn, jassen enz 2 halen 1 betalen echt super veel leuke dingen (ik heb de leukste spullen al gekocht