Harmonie in chaos vinden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:50

Haha wat is het toch met jouw paarden dat ze altijd iets weten te verzinnen waar jullie weer op moeten anticiperen met een creatieve oplossing := Met recht karakterdieren!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:56

Mars schreef:
Haha wat is het toch met jouw paarden dat ze altijd iets weten te verzinnen waar jullie weer op moeten anticiperen met een creatieve oplossing := Met recht karakterdieren!

Joy is momenteel echt een jongen van 15 met meer tijd en kracht dan verstand. :=

Het probleem is dat alles dat hem afleiding geeft oneindig gechecked moet worden of ie er zichzelf of de mensen/paarden rondom hem geen (emotionele) schade toe brengt want hoewel Joy bv heel blij was om te zwaaien met de plastic zak die zijn weide in gewaaid was terwijl we op ruimde na werken (riolering vernieuwd voor betere af watering.) was het paard twee weides verder een traumatische ervaring aan het doormaken omdat Leo die normaal ook nergens bang voor is dát een brug te ver vond en zijn buur rekent op Leo zijn rust…….. :roll:

Dus dan moet ik zijn speelgoed af gaan pakken en dan trapt ie geërgerd op de grond met zijn rechter voorvoet en als ik hem dan aai en zeg ‘boos zijn helpt niet Joy’ gaat ie wat anders zoeken om te doen… zijn voorliefde om andere paarden te doen schrikken is begonnen met nonkel Sam vrees ik… :=

Kleine bal die hij kan op pakken boeit hem niet want daar is niemand bang voor. En ik vrees voor een van de paarden zijn hart als ie de skippy-bal over of onder de draad krijgt. :+