Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Ik heb ook nooit deken meegekregen hoor. Helemaal geen bucas dekens. Dat zijn dingen die je erbij krijgt als je er afspraken over maakt. Ik was al blij als er een halster bij zat
MyWishMax schreef:Nee, maar wel midden in de winter met paarden die dekens gewend waren (en dus hele korte vachten). Die konden ook niet zomaar zonder deken. Ik nam gewoon zweetdeken mee en daarna thuis deken op die ik had. Dat was of 1 die misschien niet helemaal de goede maat had, of ik had van te voren een deken gekocht in de juiste maat.
Ik vind het apart dat ervanuit gegaan wordt dat je wel een deken mee krijgt als je niks afgesproken hebt over toebehoren. Ja, even aangeven is misschien wel handig, maar ik zou er sowieso al nooit vanuit gaan dat je iets erbij krijgt. De bokker hier heeft er niet aan gedacht tot vlak voordat paard opgehaald wordt en dat snap ik wel. Het is niet bewust niet gezegd.
c_alsemgeest schreef:Ik kreeg er bij Jam een halster en mooi zweetdeken bij
SteffiiY schreef:Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen. Ik wil een paard gaan proefrijden, op de video en hoe verkoper hem omschrijft helemaal wat ik zoek alleen is er kleine ''maar'', hij is namelijk nog hengst (hij is nu 6). Verkoper zegt dat hij totaal geen hengstenstreken heeft en dat dat ook de reden is dat hij nog niet geruind is. Hij staat tegenover merries op stal en in de wei.
Nu is een hengst voor mij geen optie. Heeft iemand ervaring met het ruinen van een 6 jarige hengst? Is deze castratie net zo ''eenvoudig' als de castratie van een 2 jarige? Hoe zal hij in gedrag en uiterlijk veranderen?
Of is dit bij voorbaat al een no go?
MyWishMax schreef:c_alsemgeest schreef:Ik kreeg er bij Jam een halster en mooi zweetdeken bij
Hmm, ik kreeg bij Beeb begeleiding van ruiter en stap avondenMisschien een halster, dat weet ik niet meer. Bij Max een halster met stro touwtje eraan
Bij ander paard 10 gulden. De rest geen idee meer, eigenlijk.
Weet wel dat kennissen van mij ook zweetdeken meegeven met stalnaam erop. Slim, meteen reclame en zijn echt mooie dekens ook.
Gefeliciteerd tibeella
MyWishMax schreef:Ik heb ook nooit deken meegekregen hoor. Helemaal geen bucas dekens. Dat zijn dingen die je erbij krijgt als je er afspraken over maakt. Ik was al blij als er een halster bij zat
Evamarie schreef:Haha de ijslander was nou net dat ene ras dat ik nog niet genoemd had bij mijn 'niet favorieten'
Momenteel denk ik erover toch een nieuw bod te gaan doen.
Dat paard staat weer onder een nieuw ingerichte advertentie
Moeilijk..
Moeilijk..
Tibeella gefeliciteerd! Superleuk! Ben heel benieuwd naar je aanwinst!
Tibeella schreef:Wij laten volgende week keuren. Is een 11-jarige ruin geworden. Braaf en werkwillig paard. Moet wel terug wat opgenomen worden maar de basis zit goed. Mijn dochter was er meteen wild van. Wel geen kleintje 1m76 en nu duimen. Nog een weekje stress. Ze wou deze middag al meteen gaan shoppen, nog even geduld