tiedew schreef:vind het alleen teveel geld in mijn ogen dan
had het niet over deze
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tiedew schreef:en mijn verhaal blijft ook lekker belangrijd maar het is toch ieder zijn menig?ik moet eerlijk zeggen ik had een fries en die stond op goede dressuurstal en kon me fries leuk verkopen maar dat wou ik ook niet voor al was het veel geld kwijt en al stond ik op dressuurstal en al zou je alles bieden niks kon je dan meerkopen tot een zekere prijs ene me jeugd leeftijd ben ik voorbij hoor en ervaringen ook
tiedew schreef:en mijn verhaal blijft ook lekker belangrijd maar het is toch ieder zijn menig?ik moet eerlijk zeggen ik had een fries en die stond op goede dressuurstal en kon me fries leuk verkopen maar dat wou ik ook niet voor al was het veel geld kwijt en al stond ik op dressuurstal en al zou je alles bieden niks kon je dan meerkopen tot een zekere prijs ene me jeugd leeftijd ben ik voorbij hoor en ervaringen ook
Sundral schreef:tiedew schreef:vind het alleen teveel geld in mijn ogen dan
Mag ik vragen waar je dat op baseert?
Je betaald voor een jong paard ook een stuk verwachtingswaarde. Daarnaast telt natuurlijk gezondheid, uitstraling, karakter en in dit geval bloedlijn ook mee.
Ik vind het erg knap dat je vanaf deze foto kan beoordelen dat tussen de 4000 en 6000 teveel geld is.
Afgaande op deze foto en informatie vind ik dit heel normaal geld voor dit paard.
Bokkers lijken niet te begrijpen dat een 3/4 jarig paard met veel kwaliteit ook geld kost, ook al hebben ze nog niks gepresteerd. Of mensen het er voor over hebben is een tweede.
Voor mij valt dit paard in een lagere/normale prijsklasse, maar ik vind dit toch op de foto wel een erg aansprekend paard hoor!
mywayzidane schreef:tiedew schreef:en mijn verhaal blijft ook lekker belangrijd maar het is toch ieder zijn menig?ik moet eerlijk zeggen ik had een fries en die stond op goede dressuurstal en kon me fries leuk verkopen maar dat wou ik ook niet voor al was het veel geld kwijt en al stond ik op dressuurstal en al zou je alles bieden niks kon je dan meerkopen tot een zekere prijs ene me jeugd leeftijd ben ik voorbij hoor en ervaringen ook
Misschien dat je deze nog even uit kunt leggen. Hier kan ik dus echt geen touw aan vast knopen en nee het ligt niet aan het tijdstip of iets dergelijks. Je zinnen kloppen niet.