Yavanna schreef:C’est une diabolique is ook wel treffend danMijn Frans is alleen niet goed.
Joy wordt al een echte stoere kerel he, oke, op zijn hooi muizenissen na dan. Maar wauw, wat een prachtige hengst is het aan het worden.
Wanneer is die keuring nou?
In principe moeten, of mogen eerder, we een filmpje maken en door sturen. (Via via kennen we iemand binnen het AES die wil beoordelen wat zijn kansen zijn. Daarna moet hij dan wel gewoon gekeurd maar dan hebben we een idee van hoeveel ‘nut’ het heeft om te proberen)
We zouden dat willen maken op verplaatsing omdat onze piste nog niet heel goed is en je wil hem toch fijn kúnnen voorstellen. Maar de vrachtwagen is stuk.

AES werkt met ‘grades’ en de laagste graad kan via privé keuring (thuis) en daar zou ik dan eigenlijk mee willen beginnen.
Als hij dan geaccepteerd wordt kunnen we hem wel gewoon laten ‘op keuren’. Maar als hij privé afgewezen wordt zou hij het bij een hogere graad zeker niet gelukt zijn dus puur financieel lijkt mij de privé keuring mooi om mee te beginnen.
De RX’en hebben we nu. Eigenlijk is het vooral ‘even’ budget vrij maken nu.

En de vrachtwagen gemaakt krijgen dat ik hem ook een sprong kan laten maken (daarom vooral op verplaatsing, daar is materiaal voor een sprong te maken ook .)
Dus het is nu echt even de logistiek geregeld krijgen.

Voorbrengen was een tijd een ding en toen zag ik die Appaloosa en laat ik die voorbrenger nu persoonlijk kennen van vroeger. Nooit bij stil gestaan dat die voor brengt.
