Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heide83 schreef:Even een hele andere vraag. Een nieuw zadel aan laten meten voor je nieuwe paard of het zadel overkopen van de vorige eigenaar (indien mogelijk)?
Firelight schreef:Als die vraag specifiek zo gesteld zou worden en er worden meerdere namen genoemd zou ik daar geen probleem mee hebben.
Dit topic gaat puur over de ervaringen en het proces van de zoektocht naar een nieuw paard.
Dit staat in de OP en het gaat dus over ervaringen in de zoektocht naar een nieuw paard, dat is de oorspronkelijkebedoeling van het topic.
ynskek schreef:Heide83 schreef:Even een hele andere vraag. Een nieuw zadel aan laten meten voor je nieuwe paard of het zadel overkopen van de vorige eigenaar (indien mogelijk)?
Afhankelijk van wat je van t zadel vond bij t proefrijden en welke prijs er aan t overnemen van dat zadel hangt.
Als t een goed liggend zadel is dat jij zelf ook fijn vind zou ik het bij een redelijke prijs over proberen te nemen
Firelight schreef:Als er niet specifiek om een ervaring met een handelsstal wordt gevraagd valt het onder verkapt adverteren.
Gini schreef:Ontopic: hoe staan jullie tegenover wie de kosten moet dragen bij afkeuring?
Maar je zou dit natuurlijk altijd kunnen overleggen met de verkoper. Firelight schreef:Excuses als er wat onduidelijkheid is ontstaan. Als iemand wil gaan kijken bij een handelstal en daar ervaringen over vraagt is het geen enkel probleem om je ervaring te delen.
Het is niet de bedoeling om hier handelsstallen aan te prijzen en/of eigen paarden/fokprodukten aan te bieden. Hiervoor kan je terecht in het HK topic. Dit topic is echt bedoelt voor de ervaringen en het proces van de zoektocht naar een nieuw paard.
nevica schreef:Moet zeggen dat ik er als meelezer juist helemaal niks meer van begrijp na de uitleg van wat er nou wel en niet mag.
Ik zag, tussen de inmiddels verwijderde reacties, geen dingen die niet mogen volgens de uitleg of volgens de OP?
Firelight schreef:Er is nu meerdere keren uitgelegd wanneer ervaringen delen wel toegestaan is in het topic. Dit topic is bedoelt om je zoektocht naar een paard te delen. Niet om te vragen wie een paard of pony te koop heeft en zeker niet om paarden en pony's aan te bieden. Daar zijn andere delen van het forum en andere topics voor.
Wij gaan in overleg om te kijken of we de regels wat kunnen aanpassen. Tot die tijd graag weer ontopic en volgens de regels zoals ze nu gelden.
Electra63 schreef:Kennisje had laatst een kinderpony te koop en ik had dit hier gemeld.
Geen advertentie gedeeld, maar gewoon als iemand belangstelling had, dan konden ze mij een PB sturen. Ik heb er geen enkel belang bij.
Ik kreeg gelijk een standje van een Mod en of ik dat nooit meer wilde doen.