Harmonie in chaos vinden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:04

Wat fijn dat de foto’s goed waren! Zeker na z’n val en z’n rare symptomen/ataxie/loopje achtige beeld. Zou dat puur een pijnlijke zenuw zijn geweest? Beter nieuws had je niet kunnen krijgen.

Interessant ook het harde bolletje LA aan hoefwand wat er uit is gehaald door je man. Heb je daar de rx vooraf van, en een foto van wat er uit kwam? Echt mega interessant.

Paarden vertellen het ons wel :) goed dat je er achteraan hebt gevraagd ivm oren naar achteren bij LA. Ze hebben echt altijd een reden. Anders had je dit mogelijk niet gevonden.

Je filmpjes heb ik nog niet bekeken :o

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:22

Wat een klein buikje heeft ze! En tja begrijpelijk dat koningin ontevreden is, personeel moet ook op tijd zorgen voor mevrouw haar diner :))

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:27

Mars schreef:
Wat een klein buikje heeft ze! En tja begrijpelijk dat koningin ontevreden is, personeel moet ook op tijd zorgen voor mevrouw haar diner :))

Het ergste was dat Lauren al op weide geweest was maar de slobber was nog niet klaar. _O- dus ze voelde zich dubbel verraden. :))

Dacht nu ze al een veulen gehad heeft ze meer/sneller ging tonen maar so far toont ze vooral haar bitchy zijn naar Lauren haar ruin. :))

Hannanas schreef:
Wat fijn dat de foto’s goed waren! Zeker na z’n val en z’n rare symptomen/ataxie/loopje achtige beeld. Zou dat puur een pijnlijke zenuw zijn geweest? Beter nieuws had je niet kunnen krijgen.

Interessant ook het harde bolletje LA aan hoefwand wat er uit is gehaald door je man. Heb je daar de rx vooraf van, en een foto van wat er uit kwam? Echt mega interessant.

Paarden vertellen het ons wel :) goed dat je er achteraan hebt gevraagd ivm oren naar achteren bij LA. Ze hebben echt altijd een reden. Anders had je dit mogelijk niet gevonden.

Je filmpjes heb ik nog niet bekeken :o

:j daar is een foto van gemaakt. Aan de hand daarvan is het uit gesneden omdat de DA zag dat het keratine was geen kraakbeen. Helaas geen foto van wat er uit kwam. Het leek haast op een steentje. We kennen Joy en hij is wel in de puberteit maar hoe hij reageerde was niet ‘testen’. Weet niet hoe ik het moet uit leggen… hij bleef hetzelfde gedrag ‘herhalen’ terwijl bij ‘grenzen af tasten’ het gedrag in mijn ervaring af neemt als je blijft zitten of ze halen alles uit de kast. Maar ze blijven niet ‘hetzelfde vertellen’.

Ben hem nu dus ook rustig terug aan het opbouwen. Hij was vandaag al veel beter dan vorige week kwa ‘zelf’ er aan trekken. Wel beetje ondeugend met op stappen. :+ (Lees: hij weet echt wel dat hij stil moet staan. >;) )
Geen gebok meer. Als hij terug in zijn spieren zit dan pikken we wel weer geleidelijk op. Zelfs met ‘weinig vragen’ zie en voel je dat hij wel beter galoppeert dus ondanks zijn ‘baasje is overbezorgd’ training evolueert hij toch. Hij heeft ook terug zijn gezonde nieuwsgierigheid. :+

Ben de video van vandaag aan het uploaden. :j Ik stap veel omdat stap in mijn ervaring een onderschatte gang is om de spieren op te bouwen.

Hij treed nu ook beter door in het algemeen. Brengt zijn achterbeen terug onder in galop. En vooral: hij is niet meer boos in galop.

Eergisteren had ik weinig tijd en stond ie als vanouds aan de draad te wachten tot ik hem ging pakken. Ben terug gereden en ben hem gaan knuffelen en was te laat op mijn afspraak. _O-