Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tiedew schreef:Te koop: Dabola
Talentvolle 4 jr. elite merrie (ster, keur, IBOP, PROK), met 3 goede gangen en een zeer krachtig gebruik van het achterbeen. Fokkerij:Dabola komt uit een uitzonderlijk goede merrie stam, ...
voor dit geld vind ik het te ielige hals hebben en in mijn ogen tot zover ik kan beroordelen want ik heb verstand er niet van te weke rug
listiglistje schreef:tiedew schreef:Te koop: Dabola
Talentvolle 4 jr. elite merrie (ster, keur, IBOP, PROK), met 3 goede gangen en een zeer krachtig gebruik van het achterbeen. Fokkerij:Dabola komt uit een uitzonderlijk goede merrie stam, ...
voor dit geld vind ik het te ielige hals hebben en in mijn ogen tot zover ik kan beroordelen want ik heb verstand er niet van te weke rug
Faline schreef:Wbt die hengst; eerst maar eens kijken of het uberhaupt wat wordt. En voor dat geld is beleren en doorverkopen ook nog wel een optie, zelfs in deze tijd. Die gok durf ik nog wel te nemen.
Er staat trouwens dat hij 3 is...
Faline schreef:Wbt die hengst; eerst maar eens kijken of het uberhaupt wat wordt. En voor dat geld is beleren en doorverkopen ook nog wel een optie, zelfs in deze tijd. Die gok durf ik nog wel te nemen.
listiglistje schreef:Laat ik het zo zeggen: Ik kan jouw smaak veel meer waarderen
tiedew schreef:vind het alleen teveel geld in mijn ogen dan
listiglistje schreef:Faline schreef:Wbt die hengst; eerst maar eens kijken of het uberhaupt wat wordt. En voor dat geld is beleren en doorverkopen ook nog wel een optie, zelfs in deze tijd. Die gok durf ik nog wel te nemen.
2 jaar en 9 maanden, pas 1 januari worden ze allemaal 3 volgens het KWPN.
Wat wil je er nog aan verdienen? Dier is de 1e bezichtiging eruit gemikt en kost nog tussen de 10-15, eer dat hij zadelmak is ben je nog wat euro's verder...I
tiedew schreef:Te koop: Dabola
listiglistje schreef:was al ter sprake gekomen
tiedew schreef:sorry laat van begrip maar had het over de paard van boven 15000 euro ik zie het er niet vanaf maar ieder zijn eigen mening erover maar bedoelde niet in ieder geval die fries ermee