upendo schreef:fensy79 schreef:Ik dacht een normaal budget te hebben van 5000 maar dat is tegenwoordig lage prijsklasse...idd geen dressuur en springen enz...alleen maar boshobbelen ahha. Ik ben zelf 160 en weeg 54 kilo dus ik kijk van 145-160 idd. Hoger heb ik ook geprobeerd maar dat rijd voor mij niet lekker ivm reuma in mn heup. Vaak vind ik het ook lastig om door de foto's en filmpjes heen te kijken want vaak worden ze al dressuurmatig op de filmpjes gezet en zo rijd ik niet. En ik heb reuma aan mn polsen dus ik zoek echt gewoon een brave aan de hand en onder t zadel ...een leuke boshobbel voor recreatie
Een dressuurfilmpje is misschien juist fijn om te hebben. Dressuur zul je denk ik min of meer wel moeten rijden als onderhoud voor je paard zijn bespiering.
Ik weet niet in welke omgeving je zit, maar ik heb op marktplaats wel regelmatig een leuk dier voorbij zien komen
Ik woon in noord brabant...bijna bij antwerpen. Ik zie ook wel leuke paardjes maar ook veel op handelstallen waar je hier overal wordt afgeraden om te verkopen... Ik heb wel les hoor en je moet idd inversteren voor het onderhoud van je paard en jezelf maar ben geen dressuur ruiter haha