Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardennamen schreef:dierenfan schreef:Gelukkig hier in Zeeland veel water, drukke kanalen en (meestal helaas) weinig maar drukke bruggen of tunnels. Overlevingskans voor wolf wat dat betreft erg klein. Ze kunnen goed zwemmen maar tegen grote schepen leggen ze het toch af
Vorig jaar of een jaar eerder (ik weet het niet precies meer) is er ook 1 over Schouwen-Duiveland komen wandelen. Ik heb hem zelf toen langs de kant van de weg bij Zierikzee gezien. Een paar uur later liep hij bij Scharendijke en is daarna weer vertrokken. Via de Grevelingendam bij Bruinisse. Dus het kan zeker.
Ik hoef eerlijk gezegd geen wolf hier in mijn achtertuin, ondanks het flinke overschot aan damherten.
Citaat:Meerle Antwerpen België
12-06-2024
16.30 uur
Wolf gespot net over de grens Chaamse weg Meerle. Liep gewoon langs de weg en schoot toen een oprit van een boerderij op. Liep richting Meerle.
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
#geenwolf
Citaat:Zundert Noord-Brabant
11-06-2024
Gisterochtend
Wolf gezien thv Frans baantje 34 in Zundert
De meldster heeft kankals en die sloegen aan. Ze heeft al meerdere aanvaringen gehad met wolven.
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
#geenwolf
Citaat:Chaam, Noord Brabant
12-6-2024
Zichtmelding wolf.
Gezien gisterenavond aan de Goudbergseweg thv de Smokkelaar.
meldingen graag zo snel mogelijk naar dit nummer. +31 617018889
Hannanasjuh schreef:Hoeveel mensen ik hoor zeggen dat als ze er een voor de auto krijgen "wel ff gas bij geven, er wel iets aan doen" etc. In combinatie met de vele aanrijdingen hier in het zuiden van het land en in België... Zijn wel een beetje veel ongelukjes dan he
Citaat:13 juni 2024
Tijd: 9.45 uur
Wolf gespot ter hoogte van de Peersterstraat in Norg.
Graag zichtmeldingen en aanvallen zsm doorgeven via 06-26952282. Sla dit nummer aub op in uw telefoon.
Dit nummer wordt alleen gebruikt via WhatsApp of SMS. Bellen heeft geen zin.
Blijf aub de zichtmeldingen doorgeven. U helpt hier dierenhouders enorm mee!
Nyaleti schreef:Vind het ook wat verdacht. Ineens allerlei meldingen hier ( Chaam) terwijl er blijkbaar al lang eentje op de Strijbeekse heide zit.
Wolf dood gereden maar geen enkele politie melding te vinden (op snelweg, moet een flinke klap zijn geweest met veel schade aan de auto..)
anjali schreef:Nyaleti schreef:Wel als je auto naar de getver is, wordt dan ook niet direct politie op de hoogte gebracht?
Ik zou die laten repareren bij bevriende kennissen die zich niet met privezaken bemoeien.
Nyaleti schreef:Wel als je auto naar de getver is, wordt dan ook niet direct politie op de hoogte gebracht?