Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fardoe schreef:Ik wil proberen om het gaas met de tractor eruit te trekken, maar dan moeten wel alle door het gaas gegroeide takken weg of in ieder geval
los/ doorgezaagd zijn. Ik dacht in eerste instantie dat de palen waar het gaas aan zit nog stevig in de grond zaten , maar nu ik daar bezig ben , zitten ze vrij los. Dat is dan weer een meevaller.
Het is zo leuk, als je helemaal voor je ziet hoe het gaat worden.
JudithO schreef:Mooie dakgoot geworden! Top werk van Erwin.
En inderdaad, die poort blijft echt heeeeel gaaf.
Die zweefmolen, net als bij Rollercoaster die draaimolen als hij kapot was

Steppe schreef:Hai, al enige tijd stille meelezer en ik heb even een vraagje over de luizen en de Butox pour-on kan bij jullie niet helemaal terug vinden of jullie ook getest hebben met een klein beetje pour-on? Op dit moment 4 paarden met luizen en toevallig lees ik hier veel over luizen.
Maar goed hebben jullie getest op je paard en zo ja waar dan?
Ik gebruik Butox al heel lang. Ik heb het niet getest, gewoon gelijk gebruikt. Ik wist indertijd niet wat een zooi het eigenlijk is en de d.a. gaf het me, dus dan zal het wel goed zijn. Nu altijd als ik het gebruik, houd ik ze uit de felle zon, uit de regen, en ik houd ze een dag onder mijn zichtbereik en ga veel controleren. Callas heeft ooit acute koliek gekregen van een (mensen)luizenmiddel. JudithO schreef:Hoe dan ook, fijn dat het zo'n stuk beter gaat met haar mest. En het zou natuurlijk zomaar kunnen dat ze nooit goed ontwormd is!
Tinka schreef:Kan je niet van te voren een ovenschotel maken?
senna21 schreef:Ik zou ook iets creatiefs verzinnen. Voor hetzelfde worden de werkzaamheden kort van tevoren een dag uitgesteld.
Als het zo doorgaat met de opwarmingkun je dan nog lekker buiten barbecueën