Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pillow schreef:Jeetje wat een aantallen.
Op de 112 pagina op Facebook stond ook het bericht over de wolf in de Doetinchemse tuin. Als je dan de reacties leest van de mensen die zo blij met de wolf zijn.
[ Wat zou ik die graag gezien hebben zo,n prachtig dier.] Ik hoop dat hij in mijn tuin komt enz. En ook heel veel die het belachelijk vinden dat hij er weg is gehaald. Kan toch geen kwaad.
Er zijn nog zoveel mensen die het probleem niet zien en blij met de wolf zijn.
Ik ga een camping beginnen in het DFW. Alleen voor tenten en alleen voor de wolvenliefhebbers. Lijkt mij wel een verdienmodel.
Skessa_ schreef:In Colorado gebruiken ze Ezels om de koeien tegen wolven te beschermen..
Mac schreef:Skessa_ schreef:In Colorado gebruiken ze Ezels om de koeien tegen wolven te beschermen..
Ook ezels worden gewoon gegrepen en opgevreten. Vorige week nog in Duitsland en Zwitserland.
En idd: een wolf doet wat een wolf doet. Dat kun je het dier niet kwalijk nemen. Maar om daarom maar te moeten accepteren wat hij aanricht onder landbouw- en hobbydieren: NEE!
Het wachten is op menselijke slachtoffers. Als dat dan óók nog recht wordt gepraat dan zijn we echt ver afgezakt als mens.
Skessa_ schreef:https://www.spanjevandaag.com/18/04/202 ... en-wolven/
In Colorado gebruiken ze Ezels om de koeien tegen wolven te beschermen..