Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaja schreef:Wintu schreef:Oh, ik bedoel het niet zo kwaad hoor. Hier heb je in de buurt veel import en dat zijn allemaal vriendelijke mensen, maar velen hebben niet zoveel met het agrarische, in het westen wordt veel GL-PvdA gestemd, dus het kan best toch zo zijn dat mensen gewoon op hun eerdere partij stemmen? En nee, dat zullen ze zeker niet allemaal doen, dat klopt. Maar helemaal uitwissen kun je het ook niet.
Maar juist door dergelijke berichten te plaatsen, haal je de aandacht weg bij het probleem waar het echt om draait. Ik snap gewoon niet zo goed waarom je dat zou willen?
Ik ben een geboren en getogen westerse en ik heb nog nooit GL-PvdA gestemd. Zie je nu hoe nutteloos zo een bericht kan zijn?
Dreamboy schreef:Denk dat veel westerlingen juist naar het oosten verhuizen vanwege de ruimte en mogelijkheid om dieren te houden en dus juist in het belang van hun dieren stemmen.
Kaja schreef:Uiteindelijk zullen ze zich overal verspreiden, op de Waddeneilanden na. Zeeland heeft een teveel aan damherten, met name op de Kop van Schouwen. Daar zijn ze niet zomaar, maar uiteindelijk zullen ze daar ook zijn…
tienus63 schreef:Ik kreeg melding door via kennisje, vannacht in Spakenburg gezien tijdens hooi binnen halen.
Lokatie is me verder niet bekend.
Ze ontving het in de dorps app.
[ [url=m/Y2dOtY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Hoogland Utrecht
10-06-2024
Verlate melding van gisteren. Wolf gezien zondag op maandagnacht, zevenhuizerstraat in hoogland.
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
#geenwolf
Citaat:Udenhout Noord-Brabant
11-06-2024
Vanacht een wolf doodgereden op de A58 bij Ulvenhout, mannelijk.
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
#geenwolf
Benzz schreef:Stemmen gaat toch veel verder dan alleen de wolvenproblematiek? Er is geen partij waar ieder mens het 100% mee eens is, dus je doet altijd consessies.
Er zijn meer problemen in NL dan alleen wolven.
Nyaleti schreef:Vreselijk maar ik ben toch opgelucht eerlijk gezegd..
Wel bizar hier in de omgeving. Enkele meldingen in Poppel, paar dagen later 2 dood gereden daar.
1 melding in de omgeving van Ulvenhout, direct dood gereden..