Marus schreef:@marjan: juist super leuk dat je filmpje plaatst. Gaat goed he!
Ja gaat steeds beter, t is gewoon een project dat tijd gaat kosten. Gedrag is er echt in gebakken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Nou m’n kijker heeft een paard gekochtalleen niet die van mij.
Hier een Hera update (als jullie dat tenminste leuk vinden)
[ Video ]
[ [url=m/4xKrAI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marus schreef:Ahh wat een lieve reacties![]()
Oh wat is het toch altijd weer even wennen een nieuw paard![]()
De friese ruin is tot over zn oren verliefd en mevrouw schijnbaar ook![]()
![]()
Nog antwoord op een paar vragen:
Afstamming Nane x Andries en drachtig van Teun![]()
In maart al uitgerekend..Oh nu al zin in!
Ja en nee bij particulier. Ze hebben een dekstation en Trainingstal. Maar dit paard was van haar ouders een kleine fokker.
Dus een goed plekkie was heel belangrijk.
Padoertje schreef:Voor wie wat bijzonders zoekt. Zag net op de bekende verkoopsite een leuke 6 jarige bonte merrie (allround) voorbij komen. Knap dier, maar wel hogere prijsklasse voor graad van africhting (L1 valt bij mij niet onder sport). Dus je betaalt voor de kleur
pantarhei schreef:Ik vind L1 en zes jaar prachtige combi, heeft dier waarschijnlijk tijd gekregen om te groeien en is niet vol in het werk gezet, voor mij een pre
pantarhei schreef:Ik vind L1 en zes jaar prachtige combi, heeft dier waarschijnlijk tijd gekregen om te groeien en is niet vol in het werk gezet, voor mij een pre
Elisa2 schreef:Omdat 6 jaar en L1 vaak betekent dat ze niet super gereden zijn..is niet denigrerend bedoelt denk ik. Maar zoiets drukt de prijs wel.
Fijn Sababber, hopelijk komt hij goed door de keuring.
En voor jou ook Kayleigh, hopelijk komt zij ook goed door de keuring.
MyWishMax schreef:pantarhei schreef:Ik vind L1 en zes jaar prachtige combi, heeft dier waarschijnlijk tijd gekregen om te groeien en is niet vol in het werk gezet, voor mij een pre
Of juist niet. Ken er ook zat die met die leeftijd b of l1 lopen, maar harder werken als 1 die al hoger loopt of een oudere. Vaker en langer per keer of flink longeren op 'vrije ' dagen.
Ligt helemaal aan waarom, laat ingereden, minder handige ruiter, veulen gehad en noem maar op. Bij de ene zullen ze nog weinig gedaan hebben, bij de ander hebben ze juist al keihard gewerkt.
1 die al wel vanaf 3 onder het zadel is gekomen en nu 6 is, maar dus 3 jaar lang al vol in het werk staat heb ik liever niet.
Terwijl wij huidige merrie ook met 6 gekocht hebben en die had 1 oefen wedstrijd op b niveau gelopen. Maar wel met 5 pas onder het zadel. En passende prijs erbij.
Equipro schreef:Mijn 3,5-jarige Le Formidable komt te koop, ik zie er wel tegenop, omdat mensen dan altijd negatieve punten gaan noemen om de prijs te drukken. Ik denk dan meteen, "waarom wil je hem dan?"
Ook omdat ik nog nooit zo'n ongecompliceerd dier heb gehad.
Ik ga ook voorzichtig op zoek naar een nieuw project om te beleren