En je hand geneest mooi zeg, nu moet je er maar even voor zorgen dat je er niks meer bij krijgt. Kun je niet zo’n sumoworstelaarpak aantrekken als je met ze bezig gaat

En Joy, tja, hij blijft een puber, maar je hebt hem weer snel mooi terug
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getty_Maan schreef:Oef, de pensionpaarden moeten je wel heel laten hoor![]()
Zo te horen ben je er goed vanaf gekomen gelukkig.
En wat ziet het er heerlijk relaxed uit met Leo, wat een heerlijk dier en Joy is toch echt wel een stoere vent.
petraaken schreef:Damn Kathleen, je bent daar door het oog van de naald gekropen denk ik. HOeveel levens heb jij?![]()
Bij mij deed zaterdag mijn 2-jarige zo gek bij het opruimen van de mest in de wei dat hij zich ook heeft verstapt of ik weet wat heeft gedaan. Hij liep in elk geval er na kreupel. Dus gisteren heb ik dus de paarden maar een dagje binnen gehouden maar langer durf ik niet omdat ik vrees dat hij anders te gek gaat doen in zijn stal. Ik heb hem dan ook tijdelijk wat minder krachtvoer gegeven.
Ik weet niet of JOy veel krachtvoer krijgt maar misschien kan je dat tijdelijk wat minderen om zijn energie niveau lager te krijgen?
jokari schreef:Oh je hand is mooi genezen ja !
Sh*t happens met paarden, daar kan je niet te buiten. Gelukkig ben je niet erger overhoop gelopen, het klinkt alsof een spoedritje in de ambulance net zo goed het resultaat had kunnen zijn.
Joy… ezelMaar al bij al blijft hij wel braaf, vind ik. Hij gaat er alleen maar van door, hij gaat er niet al bokkend van door.
Yavanna schreef:Nou, idd hoeveel levens heb jij? Ben je er zeker van dat je geen kattengenen hebt? Het is ook gelijk ene paar 100 kilo die je dan tegen moet houden met die 50 kg van jou.
En je hand geneest mooi zeg, nu moet je er maar even voor zorgen dat je er niks meer bij krijgt. Kun je niet zo’n sumoworstelaarpak aantrekken als je met ze bezig gaatHeb je een buffer.
En Joy, tja, hij blijft een puber, maar je hebt hem weer snel mooi terug
petraaken schreef:huh, volg jij nu yoga? compleet gemist dan. Als het maar helpt.