Harmonie in chaos vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yavanna

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:58

Nou, idd hoeveel levens heb jij? Ben je er zeker van dat je geen kattengenen hebt? Het is ook gelijk ene paar 100 kilo die je dan tegen moet houden met die 50 kg van jou.
En je hand geneest mooi zeg, nu moet je er maar even voor zorgen dat je er niks meer bij krijgt. Kun je niet zo’n sumoworstelaarpak aantrekken als je met ze bezig gaat :') Heb je een buffer.
En Joy, tja, hij blijft een puber, maar je hebt hem weer snel mooi terug

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:42

Getty_Maan schreef:
Oef, de pensionpaarden moeten je wel heel laten hoor :(:)

Zo te horen ben je er goed vanaf gekomen gelukkig.

En wat ziet het er heerlijk relaxed uit met Leo, wat een heerlijk dier en Joy is toch echt wel een stoere vent.

Leo is een heel braaf paard. :j denk vooralsnog wel 1 van de braafste die ik al gehad heb. Hij loopt ook gewoon aan dat langer teugeltje alsof ie het al jaren doet. :+ het voelt niet alsof hij ‘onbezonnen’ gaat doen zoals jonge paarden meestal toch wel voelen.

Joy is een stoere baby, soms vergeet ie hoe groot ie is. := er komt wel eens een ‘Joy’ke ik breek als ge speelt!’ En vaak doet ie dan rustig. _O- ik denk nog steeds dat er een vertaler in zijn hersenen geïnstalleerd is. :))

petraaken schreef:
Damn Kathleen, je bent daar door het oog van de naald gekropen denk ik. HOeveel levens heb jij? :oo

Bij mij deed zaterdag mijn 2-jarige zo gek bij het opruimen van de mest in de wei dat hij zich ook heeft verstapt of ik weet wat heeft gedaan. Hij liep in elk geval er na kreupel. Dus gisteren heb ik dus de paarden maar een dagje binnen gehouden maar langer durf ik niet omdat ik vrees dat hij anders te gek gaat doen in zijn stal. Ik heb hem dan ook tijdelijk wat minder krachtvoer gegeven.

Ik weet niet of JOy veel krachtvoer krijgt maar misschien kan je dat tijdelijk wat minderen om zijn energie niveau lager te krijgen?

Joy krijgt zupa met wat equifyt balance. 150gr zupa en 100gr balance… hem moet ik alleen voeren om op gewicht te blijven. Hij heeft energie zat van zichzelf. DA zei tegen mij ook meteen dat als ze gewend zijn van op weide te gaan ze gewoon op weide zetten. Zeker met types die van nature wat meer looplust hebben. Leo zou je zo op stal kunnen houden. We hebben een super leuke fjord staan die daar ook nul moeite mee zou hebben. Maar Joy heeft het echt nodig om buiten te kunnen.

En volgens mijn apotheker ben ik net een kat. :+ dus 9 met wat pech. :=

jokari schreef:
Oh je hand is mooi genezen ja !

Sh*t happens met paarden, daar kan je niet te buiten. Gelukkig ben je niet erger overhoop gelopen, het klinkt alsof een spoedritje in de ambulance net zo goed het resultaat had kunnen zijn.

Joy… ezel :') Maar al bij al blijft hij wel braaf, vind ik. Hij gaat er alleen maar van door, hij gaat er niet al bokkend van door. :D

Dit was ook echt energie te veel. Hij bokt idd niet maar hij vertrekt met zoveel kracht dat je toch even bid dat hij dat idd niet doet. _O- als hij in zo’n sprint bont maak je meters voor je de grond raakt denk ik. Hoop er nooit achter te komen. _O-

Heb hem ook proberen te vertellen dat er een tamelijk goede reden was dat we niet galoppeerden maar hij had er geen oren naar. _O-

Yavanna schreef:
Nou, idd hoeveel levens heb jij? Ben je er zeker van dat je geen kattengenen hebt? Het is ook gelijk ene paar 100 kilo die je dan tegen moet houden met die 50 kg van jou.
En je hand geneest mooi zeg, nu moet je er maar even voor zorgen dat je er niks meer bij krijgt. Kun je niet zo’n sumoworstelaarpak aantrekken als je met ze bezig gaat :') Heb je een buffer.
En Joy, tja, hij blijft een puber, maar je hebt hem weer snel mooi terug

43 _O- aan 50 kom ik niet. :))
Ik ben gelukkig wel redelijk gespierd en fysio denkt dat ik geïncasseerd heb met mijn spieren wat erger letsel voorkomen heeft. Maar de spier was BOOS. :+ zelfs douchen deed pijn. _O- maar nu lijkt alles weer oké, ga de yoga wel vol houden. Mijn lijf reageert er goed op. :j

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:26

huh, volg jij nu yoga? compleet gemist dan. Als het maar helpt. :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 19:54

petraaken schreef:
huh, volg jij nu yoga? compleet gemist dan. Als het maar helpt. :j

Nee ik heb altijd af en aan getraind in een vorm die het meest op yoga lijkt maar geen specifieke stroming. Stretchen, mobiliteit, controle en/of kracht afhankelijk van wat nodig was maar heb het wat verwaarloost de laatste tijd. Nu terug op gepakt en voelde snel de verbetering terug.