Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ineke2 schreef:Dan moet je wel een rijbaan weten in de buurt die verhuurd wordt aan buitenstaanders en dan ook nog op dit moment ( corona maatregelen ).
Romeo2007 schreef:happy2014 schreef:Overigens heb ik een leuk paard gezien ( geen Ier overigens maar gewoon een KWPN er. Ga ik morgen even voor bellen. Is de Medium tot hogere prijsklasse… wat denken jullie daar bij voor te stellen? Ik gok tussen de 15 en 20k?
Normaal loopt tegenwoordig tot 15k ongeveer
Medium tot 25k en hoger daarboven.
Altijd dat zijn mijn bevindingen.
Maar toch weer aan het zoeken? Dacht dat je besloten had dat je even wilde wachten en je je zadelkastje had uitgeruimd?
Lieser schreef:happy2014 schreef:Lieser, even gemist misschien maar ziek je een Ier? Ik heb ook best wel mijn zinnen op een Irish Draught en Fore stables heeft ook regelmatig leuke Ieren!
Ja, inmiddels zijn we er uit dat we de ID en de ISH toch wel echt heel leuk vinden.
ikke schreef:happy2014 schreef:Overigens heb ik een leuk paard gezien ( geen Ier overigens maar gewoon een KWPN er. Ga ik morgen even voor bellen. Is de Medium tot hogere prijsklasse… wat denken jullie daar bij voor te stellen? Ik gok tussen de 15 en 20k?
Zwart, 7 jaar?
Staat ook een leuke pony op MP; alleen voor de naam zou je al gaan kijken
happy2014 schreef:Lieser schreef:Ja, inmiddels zijn we er uit dat we de ID en de ISH toch wel echt heel leuk vinden.
Ik ben er ook best wel weg van!
moniek21 schreef:Ik meld me op de valreep ook nog in dit topic![]()
Nadat ik 2 weken geleden mijn merrie naar Engeland heb zien vertrekken is voor mij de zoektocht weer begonnen.
Ik heb maar 2 wensen nou eigenlijk 3 ..
1 het moet een ruin zijn.
2 minimaal 168 ( bij 3 jaar )
3 liefste 3 of 4 jaar..
Nu had ik er 1 gezien helemaal verliefd op , laten keuren en daar kwam helaas een Peesblessure uit![]()
Nu ben ik verliefd geworden op een andere .. 4 jaar een vos super braaf maar wel potentie, maandag 4 januari wordt hij gekeurd… hopelijk met dit keer meer geluk.
anjali schreef:moniek21 schreef:Ik meld me op de valreep ook nog in dit topic![]()
Nadat ik 2 weken geleden mijn merrie naar Engeland heb zien vertrekken is voor mij de zoektocht weer begonnen.
Ik heb maar 2 wensen nou eigenlijk 3 ..
1 het moet een ruin zijn.
2 minimaal 168 ( bij 3 jaar )
3 liefste 3 of 4 jaar..
Nu had ik er 1 gezien helemaal verliefd op , laten keuren en daar kwam helaas een Peesblessure uit![]()
Nu ben ik verliefd geworden op een andere .. 4 jaar een vos super braaf maar wel potentie, maandag 4 januari wordt hij gekeurd… hopelijk met dit keer meer geluk.
Hoe laat je keuren op een peesblessure? Want op foto's zie je die niet dacht ik? Ik zou hem daarop ook laten staan omdat ik de revalidatie daarvan ontzettend lang en naar vind,met maandenlange stalrust enzo.