wat vinden jullie hiervan? groot paard, positief dat hij nog niet beleerd is...lijkt mij wel wat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melisje_92 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=Ex7yCRTO ... e=youtu.be
wat vinden jullie hiervan? groot paard, positief dat hij nog niet beleerd is...lijkt mij wel wat
shire87 schreef:@ veerle
Ik ben op zoek naar een tweede maatje om in de dressuur verder te komen.
Ben nu in het bezit van een 3.5jarige oo seven x zhivago merrie bloederig en heet type en zoek eigenlijk weer zoiets.
Dus mijn lijstje:
leeftijd tussen de 2,5 en 6 jaar.
Geslacht voorkeur merrie of hengst maar ruin mag ook
Alleen warmbloed.
liefst onbeleerd, maar zadel mak en tot en met b niveau kan nog wel.
Stokmaat vanaf 1.63m bij een 2,5jarige maar moet minimaal 1.66/67m worden max 1.80m
Mag spring of dressuur gefokt zijn maakt niks uit.
correcte gangen.
stalgebrek geen probleem maar geen exceem etc.
Liefst een wat bloederiger typje maar is niet noodzakelijk.
budget tot 3000 euro
kleur maakt niks uit.
Melisje_92 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=Ex7yCRTO ... e=youtu.be
Dees schreef:Cayenne schreef:
Mooi paard! 100kg erbij als hij over een jaar of 1,5-2 is uitgegroeid en je hebt een wereldknol.
Frame is helemaal goed, kon wel eens een heel best dier zijn. Super papier ook.
Ga je kijken?
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd waarom die zo laag in prijs is...
Cayenne schreef:ikke schreef:Oh, degelijk DuitsGelukkig is het een hengst; kan ik rustig blijven zitten..........
Castreren geen optie?(de hengst bedoel ik).
Dees schreef:Ik zal wel wat te wantrouwend zijn, maar bij die prijs beginnen bij mij wat alarmbellen te rinkelen. Zo'n mooi dier en zo'n mooi papier zou ondanks de haast toch meer moeten kunnen opbrengen. Bovendien vanwaar nu ineens die haast? 3 maanden geleden was die eigenaar toch ook al oud?Ben eerlijk gezegd wel benieuwd waarom die zo laag in prijs is...
C_Spirit schreef: