Een van de twee heet Naranja volgens mij.. Zal eens kijken of ik haar kan vinden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fensy79 schreef:Nou bij mij is het ook best lastig. Ik zoek een Criollo of Criollo kruising. Ik ben super dol op het ras maar het is zo moeilijk om er eentje te vinden. Ik had op fb ook al een advertentie gezet. Ik ben al wel met een Nederlandse fokster in gesprek. Er worden dacht ik volgens jaar weer wat veulentjes geboren dus daar kan ik dan wel gaan kijken. Maar zou het liefste zou ik er eentje vinden die al bereden kan worden. Ik heb er eentje maar die is helaas op pensioen.
Babootje schreef:Wat mij nog wel opvalt is dat vooral wordt 'gewacht' op advertenties. Eigenlijk zou je die voor moeten zijn. Waarom geen handelsstallen bellen of ze iets passends hebben staan en / of als je voor jong gaat fokkers.
Lieser schreef:Babootje schreef:Wat mij nog wel opvalt is dat vooral wordt 'gewacht' op advertenties. Eigenlijk zou je die voor moeten zijn. Waarom geen handelsstallen bellen of ze iets passends hebben staan en / of als je voor jong gaat fokkers.
Wij hadden stal Van Boxtel inderdaad gemaild omdat daar leuke Ieren vandaan zouden komen. Zij had zelf niets staan, maar een vriendin van haar had een leuke 13-jarige bonte te koop. Ze zou zaterdag naar die vriendin gaan en filmpjes maken (bij Clover stables geloof ik). Nooit meer wat van gehoord. Zelfs op mijn mailtje op maandag of het nog gelukt was met de filmpjes geen enkele reactie. Terwijl ik op insta kon zien dat ze wel naar Clover stables was geweest om te springen.
Geloof me, we doen echt ons best wel. Maar dan nog ...
happy2014 schreef:Overigens heb ik een leuk paard gezien ( geen Ier overigens maar gewoon een KWPN er. Ga ik morgen even voor bellen. Is de Medium tot hogere prijsklasse… wat denken jullie daar bij voor te stellen? Ik gok tussen de 15 en 20k?
happy2014 schreef:Overigens heb ik een leuk paard gezien ( geen Ier overigens maar gewoon een KWPN er. Ga ik morgen even voor bellen. Is de Medium tot hogere prijsklasse… wat denken jullie daar bij voor te stellen? Ik gok tussen de 15 en 20k?
Evamarie schreef:Het paard waar ik voor geweest ben: Elke x na contact werd de advertentie gewijzigd (paard meer aangeprezen)
Wat vinden jullie daarvan?