Dier loopt er nu 2 jaar mee zonder problemen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maurent schreef:Iemand een idee waar ik nabab de reve veulens kan kopen?
Of een stal/site die allemaal spring gefokte veulens verkoopt?
Ik weet zo even op dit moment niks.
Cayenne schreef:Ik blijf hem leuk vinden..
Zo jammer dat ik niet op zoek ben (en dat hij bij JvdH staat, maar ja, je kunt gewoon laten keuren)
https://picasaweb.google.com/staljansen ... iXHighline
listiglistje schreef:Citaat:Tevens doet hij zijn naam eer aan en is hij meer geschikt voor een consequente ruiter. Hij is braaf te rijden mits duidelijk is wie de leider is.
Een echte Doerak dus![]()
![]()
ikke schreef:Enne, Goos: moet ik nog iets onderbouwen? Ook Gribaldi-bloed.
Het zal ook voor jou niet onbekend in de oren klinken dat heel erg veel Gribaldi's niet geschikt zijn voor de welwillende amateur; zelfs de serieuze amateurs moeten met regelmaat afhaken.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.........
shire87 schreef:Ik ben er ook weer, me hier gister gemeld in het topic en vandaag naar een paardje wezen kijken.
Ben al een paar weken op zoek naar een onbeleerde.
1,5uur in de auto, super mooi paard op de foto maar ze hadden geen filmpje dusja dan maar op pad.
Daar aangekomen na 4 keer verkeerd rijden met tomtom, kom je bij een beetje een vage man.
Hij wist de naam van het paard niet, had hem pas 2 weken en had het paspoort ook niet bij zich.
In het echt was het paard nog mooier dan op foto, erg sociaal begroette ze ons dus het leek helemaal top.
Gevraagd of hij der even kon laten lopen.
Dit was moeilijk want de wei was drassig, die weide viel me heel erg mee maar oke...
Het kon wel maar alleen aan de hand op het fietspad na 2 keer 40 meter met der te hebben gerent vroeg hij of we het gezien hadden? Ik euh nee kan het niet nog een keer.
Degene die er achter liep mocht het paard niet te snel laten lopen nja met als uitkomst een niet al te voorwaarts paard en een nog slechter beeld.
Nouja daar sta je dan...
Vond der gangen van wat ik kon zien erg zwaar, maar verder helemaal verkocht aan het paard. Alleen een raar gevoel in men buik...
Heb al veel paarden gezien in men leven en er toch echt wel verstand van maar het rare verhaal van de man deed me twijfelen, toen ik vroeg van mag ze gekeurd worden? werd dat gevoel nog erger omdat hij antwoorden ja klinisch neem ik aan.
Het onderbuik gevoel werd verzaakt door de man zijn rare verhaal en gedrag.
Netjes bedankt en weg gegaan.
Ik zou hem iets laten weten als ik met men man had overlegt maar hij neemt zijn telefoon niet meer op.
denk dat hij is afgeschrikt. Nadat ik hem duidelijk had gemaakt hem rontgelogisch te willen laten keuren.
Mogen zouden er nog mensen komen maar hij wou eerst ons afwachten.. niet dus!
Dus beetje jammer van de verspilde middag.
iemand nog leuke paardjes gespot? Heb net wel een leuk pbtje gehad maar wacht op de foto's..