Bokt en Antoine De Bodt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:24

Haha aangenomen SP, ik kom morgen wel kijken Knipoog

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 14:25

deal!

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:31

Ik kan me voorstellen dat het sommige mensen een heel eindje is
Het is ook 'maar' een idee, hoor, sommigen vinden het juist leuk, om eens naar ander terrein te gaan...voorbereiding op een wedstrijd...
Tevens zie ik dat er best veel 'boktmeetings' georganiseerd worden, buitenritten enzo... dus why not? Verward

Dr_Jacksel, ja idd.. dat is een idee Cool

Youngster; hoezo , de combinatie 'staat' niet, jullie zijn een hartstikke leuk koppel

Ik kan evt. die dag ook foto's maken met de digicam.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:32

Need a groom someone?

Ik bied me bij deze vrijwillig aan .

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:36

Roos, grooms mogen niet

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:40

Nou ik kom dan namelijk niet met het westernzadel, maar met het dressuurzadel..en dan kom ik met mijn benen er wat verder onderuit..
Maar ik kom dan wel..is weer een goede ervaring voor mijzelf. bij deze bied ik sunny aan voor iemand die denk haar erdoor heen kan rijden, met een stevige rug (ze kan erg gemeen bokken).. Steef?? Sjuim??

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:46

Sjuimpje schreef:
[
Dan ben ik toch in een omgeving met mensen welke hun paard de baas zijn, dat moet ik nog maar afwachten als ik hem mee neem naar een ander vreemd terrein.
[/quote]

Ik kan niets garanderen Haha! , als die van jou gaat dan gaat Max zeker meedoen, maar met een beetje geluk is dat Steef zijn probleem en niet het mijne Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 16:17

Die meetings en ritten doe ik dus ook al nooit aan mee, vanwege dezelfde reden.
En ja Kayla, het kost iedereen moeite, maar je hebt nog altijd de keuze of je die moeite wilt nemen of niet. Bovendien heb ik genoeg mensen om me heen die me kunnen tippen of helpen.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 16:24

Jammer Lovely dat je niet gaat. In principe sta ik altijd open voor nieuwe ervaringen en gelukkig heb ik de vervoersmiddelen om dat te doen. Tevens heb ik altijd paarden gehad die makkelijk te transporteren zijn en moeten bij mij door mij alleen te handelen zijn. Voordeel, ben zo nooit afhankelijk van anderen.
Maar ik kom niet gewoon omdat ik geen zin heb om veroordeelt te worden door mede bokkers. Misschien wel omdat ik heb aangegeven les te hebben van AdB en dan daarop verkeerd veroordeeld kan worden. Zeker gezien de inhoudelijke berichten die in deze topic zijn gekomen nav de clinic van AdB in Lunteren heb ik al helemaal geen zin om dat over mij heen te krijgen. Dat is nou mijn reden om niet te komen en daar kom ik eerlijk vooruit. Het gaat mij niet om dat ik niet voor publiek wil rijden, maar gewoon niet voor Bokt publiek. Heb zelfs vorig jaar nog meegereden met Horse Event en vond dat prachtig. Ik ga ook dit jaar een week intern bij Tineke Bartelds en heb liever commentaar van haar dan van mede bokkers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 16:33

De mening van de bokker zal me een rotzorg zijn hoor, daar gaat het me niet om. Er zijn namelijk maar héél erg weinig bokkers die een waardevolle mening hebben namelijk.

Dat van dat vervoer is vervelend ja, gelukkig heb ik daar hulp bij, ik wil die hulp alleen absoluut niet misbruiken. Aangezien er geen mensen mogen kijken, zouden de chauffeurS de rest van de middag verplicht in de auto moeten blijven zitten, YEAH RIGHT.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 16:39

Naaah dat zal toch niet zo strikt worden genomen met de kijkers als jij daardoor geen vervoer zou hebben..... Kan me niet voorstellen.

Ja, de mening van bokkers intereseren me wel. Zo heb ik me groen en geel lopen ergeren over de manier waarop de leerlingen van AdB de grond in zijn geboord. Zo heb ik sterk het vermoeden als ik daar zou rijden juist op die twee lessen zou worden beoordeeld terwijl een gezond denkend mens zou moeten weten dat je na twee lessen nog niet de hele wereld kent......

Ik heb ook jaren geen eigen vervoer gehad en weet hoe vervelend het zou zijn afhankelijk te zijn van anderen. Zou voor mij ook een reden zijn om niet naar zo'n meeting te gaan maar inderdaad wedstrijden voorrang verlenen. Maar, is er niet een andere bokker met paard en een plekje op de 2prds trailer die jou kan meenemen? (ik niet, woon niet in je buurt, heb geen 2 prds trailer en ga zo wie zo niet....)

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:03

Eleonoor/Lovely; 'waar een wil is, is een weg'
maar ja... er worden verder geen 'voorstellen' gedaan, dus denk ik dat sommigen er gewoonweg geen 'behoefte' aan hebben... Knipoog

Verder heb ik dus wel moeite met 'kritiek' , het is ook geen kunst om 'kritiek' te leveren, het wordt al wat anders als je moet gaan proberen 'opbouwende' kritiek te leveren...
'je rijdt heel netjes... maar...' Haha!
ipv 'je bent er nog lang niet' Lips are sealed of 'die leert het nooit'

heb dus geen behoefte aan 'kritiek' , omdat je er geen bal van leert Haha! en ook nog eens slecht is voor je vertrouwen...

ach... de kunst v. het hele lesgeven he

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:05

Hmmm ik zat ook al te bedenken wat ik op Lotje moet doen tussen al die superruiters hier... Ach,. op hem lijkt het dan tenminste nog of ik kan rijden Haha!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:08

Nou een superruiter ben ik ook niet hoor, ik doe m'n best Haha!
Ik denk dat het er bij mij niet uitgaat zien..sunny wil meestal niet erg meewerken..vooral in de galop niet..

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:19

Misschien mis ik hier weer waar het om gaat.
Maar als ik geen vervoer zou hebben en toch graag mee zou willen doen. Dan zou ik gewoon iedereen naar mij op stal uitnodigen. Niet zo van dan moet je maar bij mij komen kijken, maar gewoon zo van "als iedereen toch al moet gaan reizen waarom komen jullie dan niet gewoon hier heen?"

Dus maw waarom gaan jullie niet met z'n alle naar de stal van Lovely? Dan kan ze er toch ook gewoon bij zijn? Zo'n grote moeite zal dat toch niet zijn? Of je nou 45 min of een uur moet reizen het gaat toch om de gezelligheid.

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:20

Dan moet het bij lovely op stal ook wel mogen he Knipoog

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:35

Ja plus, dat ik niet weet waar zo woont..lunteren in heel centraal in nederland..
dan kan ik ook wel roepen, dat jullie ook allemaal naar mij toe mogen komen..Heb dus ook geen binnenbak, dat is bij colinda dus zo ideaal..

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:43

Lovely schreef:
De mening van de bokker zal me een rotzorg zijn hoor, daar gaat het me niet om. Er zijn namelijk maar héél erg weinig bokkers die een waardevolle mening hebben namelijk.

Hmmm, hoezeer ik je bijdragen soms ook waardeer Lovely, voor een moderator vind ik bovenstaande op zijn minst een discutabele uitspraak.

Misschien zouden moderators niet zo heel actief aan discussies mee moeten doen, voor de onpartijdigheid en geloofwaardigheid van een moderator wel zo goed lijkt me.

Colinda, hoe leuk het plan ook is om samen te gaan rijden, ik ga ook niet "slepen" met mijn oude merrie, en mijn hengst ga ik pas meenemen na zijn dravercarriere, dus als je daar even op kan wachten Knipoog

Iedereen die me wil zien rijden is ook te allen tijde welkom bij ons op stal, en speciaal voor de western ruiters: ik ga binnenkort een les bij Jos nemen omdat ik wel eens wat meer over western wil weten, dus daar kan je me dan ook vinden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:46

Helaas heb ik ook vervoers problemen, maar ook iedereen is welkom om mij en mijn schimmeltje te aanschouwen.
Of zelf er eens op te stappen en misschien een sprongetje te wagen.
Want ook al rij ik nu dressuur met hem, het blijft een echt springpaard Lachen

Dus kom maar gezellig meeten Lachen

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:49

Nou Kawa, dan kom ik binnenkort jouw superschimmel eens bekijken.

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:51

Haham kan je dan langs Leusden rijden, Kitty. Ik wil kawa ook een keer zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:51

Gezellig!!!!!!
Laat maar horen wanneer Lachen

Maar zo super of apart is hij niet om te zien hoor
Maar wel lief Lovers

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 18:03

kawa, ik denk dat ik eens een keer bij je langs kom en dan neem ik een paard mee. WAnt ik denk dat ik JOU wel de moeite waard vind, anders dan vele andere bokkers waarvan het me een rotzorg zal zijn hoe ze over mijn rijden denken! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 18:07

Help!
Nu word ik verlegen Party!!

En wat betreft over het rijden.
Ik zit er helaas op als een springruiter maar hinder hem niet. (al kan dat volgens sommige hier niet)
Dus zal het mij ook worst wezen hoe een ander op zijn/haar paard zitten, als ze maar eerlijk rijden.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 18:16

maakt niet uit dat je als een springruiter zit. VOlgens mij hinderen springruiters minder dan dressuurruiters. De laatsten zeveren ook meer en end weg, grinnik.