Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sence schreef:Zo te lezen, hebben die personen er wel verstand van (met merken etc., wat ze mee moeten nemen). Wij hebben een erg grote stal (zo'n 100 paarden staan er), dus ik zal dit topic eens goed in de gaten houden.
Krijg je trouwens AL het geld terug van de verzekering? (van het zadel + evt. toebehoren?)
Borg schreef:Sence schreef:Zo te lezen, hebben die personen er wel verstand van (met merken etc., wat ze mee moeten nemen). Wij hebben een erg grote stal (zo'n 100 paarden staan er), dus ik zal dit topic eens goed in de gaten houden.
Krijg je trouwens AL het geld terug van de verzekering? (van het zadel + evt. toebehoren?)
Het hangt van je inboedelverzekering af (van de klanten!) en er zal per jaar wel op afgeschreven worden. Aangezien het leer ieder jaar duurder wordt, schiet je er altijd bij in, maar beter iets dan niets he.
Bij mij staat mijn zadel met serienummer op de polis van mijn inboedelverzekering vermeld.
taris2004 schreef:even een vraagje.
worden er alleen dressuur zadels meegenomen of ook nog andere zoals spaanse zadels, ijslandse zadels, bareback zadels, western zadels?
of zijn ze daar niet geintereseerd in???
DinkyToy schreef:Bij ons in de manege in pekela zijn ook zadels gestolen vannacht. Alleen weer dure zadels inderdaad.. Had zelf geluk, had mijn zadel gister net toevallig mee naar huis genomen.
Let op dus ook in Groningen!
Daniellu schreef:in de nacht van 13 oktober, in de omgeving oss. (noordbrabant)
hebbe ze bij ons alle zadels gestolen. gelukkig hebbe ze de rest laten ligge, ik ben nu 2 van mijn zadels kwijt, Waarvan een wintec en een s&k zadel, ik baal echt als een stekker wie doet zo iets?
het ergste is nog dat we niks terug krijge van de verzekering. Omdat er dus geen slot op de deur zat!! dat doen we eigelijk voor als er ooit brand uit breekt, dat de paarde snel weg kunne.
Maarja slot of geen slot ze hadde een mega groten beton schaar bij zich, en die hebbe ze ook laten staan (vergeten)
ik hoop dat ze die mense pakke!!