Paarden die in 2026 beleerd gaan worden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:35

noukie12, ja he! Echt bizar snel gegaan, ik kocht hem met 2,5!

Waidida, oh wat balen. Ze kunnen je soms zo snel meetrekken en tot val brengen, al helemaal met trailerladen. Hoop dat het meevalt voor jou. En ik snap je teleurstelling, maar dat moment komt nog wel!

Hier trouwens ook toch maar de psylium van horseflex besteld. Ik bestel het normaal ergens anders wat goedkoper is dan van een 'paardenmerk', maar dit van horseflex is nu wel heel goedkoop. Ook nog een influencer kortingscode eroverheen en ik ben de rest van het jaar voorzien!

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:55

Waidida wat vervelend voor je, en wat kan je dan balen he, dat je niet luistert naar jezelf, heel herkenbaar en toch stoer dat je het deelt.
Hopenlijk niet te veel last.
Ik mocht vandaag mee met verzorgster naar stal , hele volksverhuizing. Rolstoel in de auto, honden etin gepropt. Mijn gipspoot niet hoog maar laag, beetje last maar meer dan moeite waard
Hij stond lekker op het land. Mijn verzorgster heeft fijn wat grondwerk gedaan en de hondjes en ik mochten toekijken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Furst

Re: Paarden die in 2026 beleerd gaan worden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:50

Oh wat geweldig Boedjang! Was het gezellig?

Hier ook weer op de knappe merrie gezeten. Alleen wil ze niet stilstaan bij het opstappen en dat is wel iets wat ik belangrijk vind. Moet even kijken hoe ik het ga oplossen met haar. Het sturen gaat ook steeds beter! Wel vind ik eht spannend als ze dan plotseling iets ziet. Ik denk niet dat het een renner is, maar toch.. ik heb eigenlijk nooit veel paarden gereden behalve Abel, dus dit is spannend. Maar eens kijken hoe ze het doet zondag bij de les.

boedjang

Re: Paarden die in 2026 beleerd gaan worden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:16

Altijd spannend furst, snap je helemaal.

Ja het was zo fijn. Zo lief