Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(iets met ijdele hoop) dus wou wat anders proberen, zelfde lengte qua kussens maar minder diepe zit zodat ik wat meer ruimte heb met mn dikke kont.
oji schreef:Hoe doe je dat… niet galopperen aan de longe??![]()
dierenfan schreef:oji schreef:Hoe doe je dat… niet galopperen aan de longe??![]()
Hij galoppeerde uit zichzelf ook al nooit.
Ik moe(s)t dus ook altijd in- en uitstappen aan de hand omdat zodra ze lengte in de lijn krijgen, vertrekken ze. Bij mijn merrie is dat er eigenlijk nooit echt uitgegaan. Die had zoveel (hard)looplust zodra ze doorhad dat er gewerkt ging worden (in de wei volkomen chill en helemaal geen druktemaker). Owen heeft ook veel looplust en mag ook graag galopperen, maar ik heb wel het idee dat er bij hem makkelijker rust in het geheel te krijgen gaat zijn. Ha ha dat hoop ik tenminste. Looplust is fijn en goed, maar de mate van energie bij mijn merrie was wel wat overdreven. Mijn instructrice kreeg toen ik haar net had vaak de slappe lach tijdens de lessen, als ik weer plat door de bochten door de baan ging...en riep dan altijd...eigen schuld, jij wou geen trapzak

dus we hebben maar wat grondwerk gedaan onderweg
.
was blij dat ik ze alle drie al gedaan had 
hoe ze dat nou weer gedaan heeft.

De komende tijd heb ik haar nog niet aan de longe, behalve dan met grondwerk maar niet in de zin van longeren.

Helemaal trots op hem.