Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Veraaaaah schreef:Mag je hier ook paarden/advertenties bespreken?
Officieel niet maar daar ben ik het compleet niet mee eens.
Ik snap dat je een paard niet compleet mag afzeiken..... al wie is bokt die dat bepaalt
Maar raad vragen en meekijken moet kunnen vind ik.
Dat hoort ook bij de zoektocht
Veraaaaah schreef:Oke top! Heb namelijk een leuke zwarte Engelse volbloed merrie gezien die me wel aansprak. Benieuwd of iemand al heeft gekeken of er iets van weet?
Verder ben ik al 3 kreupele paarden tegen gekomen. Erg jammer want ik had wel serieuze interesse.
mpc_rijder schreef:Hoi allemaal,
Ik kruip langzaamaan ook onder de meeleessteen vandaan, ook ik ga in 2021 op zoek naar mijn 1e paard en hopelijk een maatje voor het leven
Om gelijk maar met een vraag te komen binnenvallen: Hoe doen jullie het in deze huidige markt met het aantal bezichtigingen? Durven jullie gelijk na de 1e bezichtiging een beslissing te maken? Of gaan jullie altijd voor een 2e bezichtiging om overhaaste beslissingen te voorkomen, met het risico dat het paard weg is?
mpc_rijder schreef:Hoi allemaal,
Ik kruip langzaamaan ook onder de meeleessteen vandaan, ook ik ga in 2021 op zoek naar mijn 1e paard en hopelijk een maatje voor het leven
Om gelijk maar met een vraag te komen binnenvallen: Hoe doen jullie het in deze huidige markt met het aantal bezichtigingen? Durven jullie gelijk na de 1e bezichtiging een beslissing te maken? Of gaan jullie altijd voor een 2e bezichtiging om overhaaste beslissingen te voorkomen, met het risico dat het paard weg is?