Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nobel01 schreef:Dank jullie wel allemaal.
Vandaag de dierenarts weer geweest voor penicilline te spuiten.
Paard voelt zich duidelijk beter, had nu mijn handen vol aan haar met stappen.
Dierenarts is erg tevreden. Dit is een andere dierenarts als er eerst bij is geweest , die zei steeds ik weet niet wat het is.
Deze kwam met iets waar ik nog nooit van had gehoord, maar de puzzelstukjes vallen wel op zijn plaats.
Als dit het echt is, is het makkelijk op te lossen.
Allergie voor neopreen!
Iedere keer als wij haar willen oppakken, of los willen gooien, krijgt ze beenbeschermers om, gemaakt van neopreen. Dan begint de ellende.
Ook heeft ze wat afdruk op haar hoofd op de plekken van het halster, onderlegd met neopreen.
Ik hoop echt zo dat dit het is! Maar ik durf er nog niet 100% op in te zetten.
Nobel01 schreef:Dank jullie wel allemaal.
Vandaag de dierenarts weer geweest voor penicilline te spuiten.
Paard voelt zich duidelijk beter, had nu mijn handen vol aan haar met stappen.
Dierenarts is erg tevreden. Dit is een andere dierenarts als er eerst bij is geweest , die zei steeds ik weet niet wat het is.
Deze kwam met iets waar ik nog nooit van had gehoord, maar de puzzelstukjes vallen wel op zijn plaats.
Als dit het echt is, is het makkelijk op te lossen.
Allergie voor neopreen!
Iedere keer als wij haar willen oppakken, of los willen gooien, krijgt ze beenbeschermers om, gemaakt van neopreen. Dan begint de ellende.
Ook heeft ze wat afdruk op haar hoofd op de plekken van het halster, onderlegd met neopreen.
Ik hoop echt zo dat dit het is! Maar ik durf er nog niet 100% op in te zetten.
K_nolan schreef:Nou Mace is de buigproeven volledig doorgekomen, niets aan te zien8 maart komt voor beide paarden de chiropractor. Vermoedelijk toch een beetje last van het weer en voor de eerste keer in haar leven moet ze daadwerkelijk haar lijf gebruiken dus daar komt ook wat vandaan. Dierenarts heeft gewoon groen licht gegeven voor het doorrijden en ook aangeraden om lekker als ik erop zit balken gelijk maar te doen zodat ze bewuster wordt van haar lijf.
Morgen maar weer op Mace rijden en op Wolf hangen![]()
@Nobel01 daar had ik nog nooit van gehoord, lijkt me erg lastig. Maar nu weet je wel wat het eindelijk is!
Vulina schreef:Dank je Myrthe! Had je het online gevolgd?
[ [url=m/au8JfJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5jNpQP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben zo trots op 'm
Blaze1994 schreef:Heeft hier iemand toevallig ook een paard met verlatingsangst?
Mijn ruin(nog beetje hengst) heeft dus 1 vriendje waar hij naast de stal staat en naast in de paddock. Bij de vorige eigenaar stond hij in een dichte box en zonder vriendjes verder contact. Het laatste sociale contact is dus in de opfok geweest verwacht ik. Hij raakt in blinde paniek als die ruin weg gaat. Zelfs als hij eerder naar buiten gaat dan hij. Hij gaat draven in zn stal, steigeren, slaan met zijn benen. Nu wil ik hier mee oefenen maar weet niet goed hoe je kunt beginnen want hij ontspant gewoon niet.. Als hij andere paarden nog buiten ziet staan en z'n vriendje naar binnen gaat is het wel oké maar vind hij het ook niet leuk