MISTRAL94 schreef:Gefeliciteerd! Veel geluk met hem, hij heeft een leuk koppie.
Ik baal onwijs, zondag een afspraak voor vandaag gemaakt. Gister nog contact gehad, of de afspraak vandaag door zou gaan. Ja hoor wat mij betreft wel, stuurde ze terug. Ze wist dat ik vanuit het noorden moest komen en we dus vlakbij Eindhoven moesten zijn. Komen we bij Utrecht in de file, denk zal even appen dat we wat later zijn. Had ik gemiste oproepen en appjes dat het paard verkocht was. Dat het paard verkocht is, is prima. Maar je had als verkoper ook kunnen zeggen ik krijg dinsdag kijkers we houden wel even contact. *zoekt naar de smiley met middelvinger* Ik vind het vreselijk onbeschoft. Ik had dan gezegd app maar als je de kijkers niet kopen. Dan stap ik alsnog in de auto. Zaterdag kijk je een paard waar de bijrijder niet op komt dagen en de eigenaar niet durft. Nu dit als het zo moet dan heb je er snel genoeg van.
Super aso.
Om eerlijk te zijn, had ik me ook verheugd op de zoektocht, maar tot heden voelt het als een soort black friday. Je moet overal gehaast achteraan zitten en alle prijzen zijn exact net als media markt blackfriday. Het wordt gepresenteerd als fantastisch, maar je bent duurder uit
Paarden van 15 jaar incl bemerking gaan gerust voor 4500,- weg.