Verharen gaat hier als een malle! Annie zit al praktisch in haar zomervacht, Menno begint ook maar is altijd wat later.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En blijkbaar doet hij dit dus altijd als ik er niet bij ben

10u komt de zadelfitter yay! Hoop dat mijn zadel goedgekeurd wordt en dat we weer een ronde mee kunnen.
Kijk er wel heel erg naar uit, vind het echt leuk wat zij altijd doet. En ook gewoon zin om nog eens serieus aan de slag te gaan, heb het ergens blijkbaar toch wel gemist

Een bruin hengstje met 2 witte voeten
) maar ze zei ook hij is heel heel erg voorzichtig. Het is niet dat hij niet kàn draven of bochten maken, hij is soepel genoeg maar hij durft niet goed. In de kar doet hij het wel omdat hij daar iets kan trekken en al de rest is niet belangrijk, dat is zijn doel op dat moment en dat doet hij goed.
en ik moet gewoon niet te veel willen want hij doet het eigenlijk helemaal prima (weet ik ook wel, hij moét van mij ook helemaal niks).

freetorun schreef:Wat een ontzettend gave ervaring zzeg! Zo fijn als je een trainjngsmanier vindt die bij jullie past. Kun je vaker bij haar lessen? De foto's zien er trouwens fijn uit!
En fijn dat het met werken toch lukte.