. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
en wel foto's maken he

Ja die beren op de weg zijn er altijd, moet die toch maar eens wegsturen!
Ben heel trots op de kinderen en de dieren! 

En gelukkig doet iedereen dat ook.
goed bezig!
. David moest precies doen wat hij deed toen ik er niet bij was. Gooien met de doos en er op trommelen. En ik was heel duidelijk naar Nick dat hij NIET er van weg mocht lopen. Na 5 minuten deed Nick al niets meer op de doos uit. David had de doos intussen al helemaal in elkaar gemept.
Hij moest zo hard trommelen als hij kon. Nick reageerde uiteindelijk niet meer. Missie geslaagd.
Gek peerd. Hij moet me niet zo laten schrikken.
Als ik zeg dat het goed is en je niet bang hoeft te zijn om een doos, dan is het zo. En beetje bij beetje leert Nick steeds meer op mij te vertrouwen in 'enge' situaties.
) en mijn vader bij ons en hebben we nog een fijne wandeling gemaakt met de hondjes. En ook mochten David en Marloes even de honden vasthouden. En trots dat ze waren!
Bij mij gewoon niet, want daarin ben ik duidelijk. En ik steek daar ook energie in om mijn doel te bereiken. Ik ga door waar andere mensen het al zouden opgeven. En dat werkt. En dan kun je ook een Beagle netjes mee laten lopen.

Want dat hoort er écht bij, anders worden ze alleen maar onzekerder, zowel kind als dier. Prijzen, prijzen, prijzen!