Casus: "Cookie de ontembare" ... Of toch niet?!?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Casus: "Cookie de ontembare" ... Of toch niet?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:16

_O-

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:21

:')

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:35

Ach gossie, arme Elise.

Zit er niet een Bokker-met-computerkennis in haar buurt om d'r even te helpen?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 20:37

Hahahaha ocherm... ik kan haar Kaspersky aanraden :D

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 21:17

Clean install doen, wel bestanden die geen virus kunnen hebben en bewaard moeten worden op andere schijf zetten, want je overschrijft dan echt alles. Met een oudere machine en geen "moet echt windows hebben" software is kubuntu of lubuntu (minder zware hardware nodig) ook optie.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 08:25

Ik ga dit topic maar ontstippen.
Ik heb het met plezier gelezen, maar het 'als heel bokt op mij stemt kan ...' vind ik niet oké, dat is net chantage. En als wij stemmen doet die pc het nog steeds niet dus loze beloftes denk ik zo.
Als ze wil dat bokt stemt moet ze de link in der onderschrift zetten en actief doen :)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 09:01

Maar hoe kan ze wel op Facebook en niet op Bokt? :o

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 09:04

Zou gewoon kunnen en theorie. Een lange grote update geven is alleen lastig via de telefoon.

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 09:25

Tja, waar een wil is, is een weg. Ik denk dus dat de wil een update te geven er gewoon niet is. Zeker aangezien Nicole had aangeboden te updaten en dat ook niet is gebeurd.

Voordat er weer een hele parade van terugfluiters komt...ja hoor, het is haar goed recht om die wil niet te hebben.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 09:52

oji schreef:
Tja, waar een wil is, is een weg. Ik denk dus dat de wil een update te geven er gewoon niet is. Zeker aangezien Nicole had aangeboden te updaten en dat ook niet is gebeurd.

Voordat er weer een hele parade van terugfluiters komt...ja hoor, het is haar goed recht om die wil niet te hebben.

Wel eens aan gedacht dat sommige foto's die ze erbij wilt plaatsen niet op haar telefoon staan maar op de pc. ;)

Ik geef haar groot gelijk dat ze wilt wachten tot haar pc weer werkt ipv het via de telefoon te moeten proberen.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 10:34

Ik heb haar gezien met Cookie in het laatste filmpje van Snuitable, jammer genoeg geen rijfilmpjes maar cookie zag er vrolijk uit. Ze probeert ook mee te doen aan Expeditie Robinson, als bokker zijnde heb ik dan natuurlijk op haar gestemd :D

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 13:38

Britt_Sisi schreef:
Ik ga dit topic maar ontstippen.
Ik heb het met plezier gelezen, maar het 'als heel bokt op mij stemt kan ...' vind ik niet oké, dat is net chantage. En als wij stemmen doet die pc het nog steeds niet dus loze beloftes denk ik zo.
Als ze wil dat bokt stemt moet ze de link in der onderschrift zetten en actief doen :)

Hier ben ik het min of meer wel mee eens. Ik kan me goed voorstellen dat ze het druk heeft maar goed je bent nu eenmaal zo'n topic gestart. En een computer die het niet doet lijkt me heel lastig, je hebt tenslotte ook een bedrijf te runnen Hopelijk horen we nog een keer iets.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 16:09

Moderatoropmerking:
Dames/ Heren...
Ik wijs jullie voor de laatste keer naar de moderator opmerkingen die zijn geplaatst.

Het is niet de bedoelingen om te blijven vragen om updates. Daarnaast is niemand verplicht om updates te blijven geven.

Wederom, het zou jammer zijn als we dit topic moeten gaan sluiten.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-17 10:12

Na lange tijd afwezig te zijn geweest, ben ik sinds vandaag, nu, 05 seconden, voor het eerst weer online.

Ik sta versteld van sommige reacties! Ik hoop dat jullie beseffen dat ik 'maar' gewoon 1 persoon ben, met een druk bedrijf, een 'prive' leven, waarin ook niet alles altijd over rozen gaat en die soms de nodige ellende meemaakt.

Of ik wel of niet verplicht ben updates te plaatsen is aan mij en doe ik op momenten dat die mij uitkomen en niet op momenten dat mijn laptop steeds berichten wist, vastloopt, uitvalt of wat dan ook, net zo min als dat jullie niet verplicht zijn om mijn berichten te volgen.

Het is niet dat ik een betaalde column schrijf waar ik met deadlines te maken heb. Ik schrijf voor de hobby, voor mijn plezier op momenten dat ik daar tijd en energie voor heb en niet op momenten dat ik een ziek paard laat inslapen, een vriendin naar een laatste rustplaats breng of met ernstig letsel in het ziekenhuis zit.

Zoals jullie zien ben ik dus inmiddels weer online, zal ik zeker wel weer updaten zodra ik daar tijd voor heb, zal dit MET mijn eeuwige cliffhangers zijn (dus mensen die daar niet tegen kunnen, haal alsjeblieft dat stipje weg in dit topic :+ )

Met Cookie gaat het gewoon goed, die vermaakt zich nog steeds prima, is niet ingeslapen, afgemaakt, verhandeld of naar een zorgboerderij.

En verder zeg ik...

Wordt vervolgd... denk aan je hart, koop een reep chocolade, eet hem op en have a nice day :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:13

Ahh spannend!
Ik hoop dat alles goed met jou gaat en dat je binnenkort weer tijd en zin hebt om te schrijven, ben nog steeds heel erg benieuwd!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:15

Je bent er weer! Super leuk, ik kijk uit naar de nieuwe updates, inclusief cliffhangers :D

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:17

*\o/*

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:18

Oh je bent er weer!!!

Gezien je berichten, nog gecondoleerd en ik hoop dat je je ernstige letsel te boven bent gekomen.

En stiekem ook dat je je computer ferm hebt toegesproken geen berichten meer te wissen ;)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-17 10:20

Rocamor schreef:
Oh je bent er weer!!!

Gezien je berichten, nog gecondoleerd en ik hoop dat je je ernstige letsel te boven bent gekomen.

En stiekem ook dat je je computer ferm hebt toegesproken geen berichten meer te wissen ;)

Ik ben helaas heel slecht met computers :') en ja na 8 maanden revalideren (want ja te weinig rust nemen en eigenwijs doorlopen, heeft in dat traject helaas niet echt bijgedragen) kan ik mezelf sinds geruime tijd weer 'fit' noemen *\o/*

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-17 10:22

KittyDylan schreef:

Telefoon??? Voor zover ik een officiële verklaring hierover verschuldigd ben :')

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:28

Suelza schreef:
Na lange tijd afwezig te zijn geweest, ben ik sinds vandaag, nu, 05 seconden, voor het eerst weer online.

Ik sta versteld van sommige reacties! Ik hoop dat jullie beseffen dat ik 'maar' gewoon 1 persoon ben, met een druk bedrijf, een 'prive' leven, waarin ook niet alles altijd over rozen gaat en die soms de nodige ellende meemaakt.

Of ik wel of niet verplicht ben updates te plaatsen is aan mij en doe ik op momenten dat die mij uitkomen en niet op momenten dat mijn laptop steeds berichten wist, vastloopt, uitvalt of wat dan ook, net zo min als dat jullie niet verplicht zijn om mijn berichten te volgen.

Het is niet dat ik een betaalde column schrijf waar ik met deadlines te maken heb. Ik schrijf voor de hobby, voor mijn plezier op momenten dat ik daar tijd en energie voor heb en niet op momenten dat ik een ziek paard laat inslapen, een vriendin naar een laatste rustplaats breng of met ernstig letsel in het ziekenhuis zit.

Zoals jullie zien ben ik dus inmiddels weer online, zal ik zeker wel weer updaten zodra ik daar tijd voor heb, zal dit MET mijn eeuwige cliffhangers zijn (dus mensen die daar niet tegen kunnen, haal alsjeblieft dat stipje weg in dit topic :+ )

Met Cookie gaat het gewoon goed, die vermaakt zich nog steeds prima, is niet ingeslapen, afgemaakt, verhandeld of naar een zorgboerderij.

En verder zeg ik...

Wordt vervolgd... denk aan je hart, koop een reep chocolade, eet hem op en have a nice day :')

:(:) :(:)

Gezien ik niet in detail weet wat er gebeurt is (en dat ook niet per se hoef te weten) blijft over dat ik je veel sterkte en beterschap toewenst en dat je mag herstellen tot (ver) boven het volgens de medici te verwachten niveau.

Als je iets kwijt wil mag dat ook per PB maar voel je tot niets verplicht.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:32

Wat fijn dat je er weer bent ik kijk al uit naar je clifhangers :D

En nog veel sterkte zo te lezen heb je een heftige tijd achter de rug :(:)

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:34

Onwijs leuk dat je er weer bent!! Ik wacht geduldig af tot je update

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:40

leuk dat je er weer bent :) zo te lezen genoeg aan je hoofd gehad de laatste tijd! sterkte daar nog mee :(:)

ben benieuwd naar je nieuwe verhalen! alles op zijn tijd! :)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:49

Suelza schreef:
KittyDylan schreef:

Telefoon??? Voor zover ik een officiële verklaring hierover verschuldigd ben :')

Was puur nieuwsgierigheid hoor :D ik zit nl altijd te Bokken via mobiel.