Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oji schreef:Tja, waar een wil is, is een weg. Ik denk dus dat de wil een update te geven er gewoon niet is. Zeker aangezien Nicole had aangeboden te updaten en dat ook niet is gebeurd.
Voordat er weer een hele parade van terugfluiters komt...ja hoor, het is haar goed recht om die wil niet te hebben.
Britt_Sisi schreef:Ik ga dit topic maar ontstippen.
Ik heb het met plezier gelezen, maar het 'als heel bokt op mij stemt kan ...' vind ik niet oké, dat is net chantage. En als wij stemmen doet die pc het nog steeds niet dus loze beloftes denk ik zo.
Als ze wil dat bokt stemt moet ze de link in der onderschrift zetten en actief doen
)
Rocamor schreef:Oh je bent er weer!!!
Gezien je berichten, nog gecondoleerd en ik hoop dat je je ernstige letsel te boven bent gekomen.
En stiekem ook dat je je computer ferm hebt toegesproken geen berichten meer te wissen
en ja na 8 maanden revalideren (want ja te weinig rust nemen en eigenwijs doorlopen, heeft in dat traject helaas niet echt bijgedragen) kan ik mezelf sinds geruime tijd weer 'fit' noemen
Suelza schreef:Na lange tijd afwezig te zijn geweest, ben ik sinds vandaag, nu, 05 seconden, voor het eerst weer online.
Ik sta versteld van sommige reacties! Ik hoop dat jullie beseffen dat ik 'maar' gewoon 1 persoon ben, met een druk bedrijf, een 'prive' leven, waarin ook niet alles altijd over rozen gaat en die soms de nodige ellende meemaakt.
Of ik wel of niet verplicht ben updates te plaatsen is aan mij en doe ik op momenten dat die mij uitkomen en niet op momenten dat mijn laptop steeds berichten wist, vastloopt, uitvalt of wat dan ook, net zo min als dat jullie niet verplicht zijn om mijn berichten te volgen.
Het is niet dat ik een betaalde column schrijf waar ik met deadlines te maken heb. Ik schrijf voor de hobby, voor mijn plezier op momenten dat ik daar tijd en energie voor heb en niet op momenten dat ik een ziek paard laat inslapen, een vriendin naar een laatste rustplaats breng of met ernstig letsel in het ziekenhuis zit.
Zoals jullie zien ben ik dus inmiddels weer online, zal ik zeker wel weer updaten zodra ik daar tijd voor heb, zal dit MET mijn eeuwige cliffhangers zijn (dus mensen die daar niet tegen kunnen, haal alsjeblieft dat stipje weg in dit topic)
Met Cookie gaat het gewoon goed, die vermaakt zich nog steeds prima, is niet ingeslapen, afgemaakt, verhandeld of naar een zorgboerderij.
En verder zeg ik...
Wordt vervolgd... denk aan je hart, koop een reep chocolade, eet hem op en have a nice day