Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annekeee schreef:4de plek!!!_xManadisx_ schreef:Ik heb medelijden met de bondscoach die moet kiezen, wat is er wisselend gereden dit weekend!
Super mooie score!
Ik denk dat ze niet alleen kiest van alleen deze wedstrijd, en daarbij, volgende week toch Roosendaal, die telt ook nog
Sunrise schreef:ik heb een stomme vraag maar hoeveel nederlanders worden eruit gekozen?
Queen123 schreef:Sunrise schreef:ik heb een stomme vraag maar hoeveel nederlanders worden eruit gekozen?
Als het hetzelfde gaat als bij de andere jeugdrubrieken, dan zitten er 4 in het team en is er 1 reserve.
Het gaat nog spannend worden denk ik! Ik gun het je in ieder geval heel erg, Jill! Nog even knallen in Roosendaal dus!
Justme_Lisaa schreef:Queen123 schreef:Als het hetzelfde gaat als bij de andere jeugdrubrieken, dan zitten er 4 in het team en is er 1 reserve.
Het gaat nog spannend worden denk ik! Ik gun het je in ieder geval heel erg, Jill! Nog even knallen in Roosendaal dus!
Volgens mij had Jill het erover dat er slechts drie of vier [dat weet ik even niet precies] uitgekozen worden. En juist omdat het EK zo dicht bij nederland wordt gehouden, wordt er geen reserve meegenomen. Maar correct me in i'am wrong
_helga_ schreef:Drico schreef:Iets viel me op in je nieuwe vlog, bij Macho had je niet je cap op bij de keuring en bij Enzos wel, was je hem vergeten op te zetten bij de eerste keuring?
Heeft ze al meerdere keren uitgelegd.
Dat enzos soms ineens op je wil springen en nog puppy is macho is veel rustiger
Drico schreef:Iets viel me op in je nieuwe vlog, bij Macho had je niet je cap op bij de keuring en bij Enzos wel, was je hem vergeten op te zetten bij de eerste keuring?