Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wel even wennen natuurlijk maar het zit superfijn! Nu kunnen we eindelijk echt fijn aan het werk! Ging gelijk al heel goed! Hij is behoorlijk stout, maar zo lang je niet het gevecht aangaat met 'm (wel corrigeren natuurlijk, maar niet in gevecht raken) heb ik er al het vertrouwen in dat het goedkomt 
van mijn pony bleef het zadel perfect liggen. Hij heeft er geen wondjes van gekregen, maargoed ik heb hem pas 1x gebruikt natuurlijk. Ik dacht altijd dat een singel niet zo veel uitmaakte, maar het schijnt dat het wel echt een groot verschil is, zo'n goedkope neopreen singel of een goeie. Ik kreeg hem bij het zadel en ik vind het wel een superfijne singel geloof ik!
zonnetje erbij
_Sillebil schreef:Wat vreemd dat die kapot gegaan is, KittyDylan! Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd.
Hoewel mijn belevenissen niet zo spannend zijn, ben ik toch wel een beetje trots op Sil! Ze valt haar maatje (een shetlander) altijd aan als die te dicht bij komt, dus daar heb ik even met haar aan gewerkt en uiteindelijk bleef ze op afstand als ik met de shet bezig was.
Daarna heb ik nog even een paar basis trucjes geoefend zoals kusje geven en netjes aan mijn zijde meelopen en ook dat deed ze netjes!
[ [url=m/qRLwhN.jpg]Afbeelding[/url] ]

crazy_funky schreef:Welkom jasia!
Cemlys, jeetje wat balen zeg! Je kan ze niet op en manier vastmaken dat hij er niet bij kan of kapot kan maken? Geen idee hoor..
Kittydylan, snap dat je schrok! Maar wat raar hoe die kapot is gegaan.
Goed afgelopen gelukkig!
Amanda, aah wat een pluisje! Super schattig
Wiskybokjes, fijn dat ze weet beter is, was toch ff schrikken!
Hier iemand nog interesse in een super leuke pony merrie van nu bijna 2 jaar?
Heb echt te weinig tijd om haar er nu bij te doen naast yuna (het gaat dus om sari).
magicmist schreef:Wat een heerlijke foto's en fijn dat passoa weer de oude is!!
Ik hoop morgen ff langs stal te kunnen en Lucas te kunnen longeren.
Zit alleen in de nachtdienst en dan ben ik nooit zo actief haha

Ze kijkt er inderdaad niet vriendelijk, maar ze had daarvoor lekker gerold en was aan het opstaan op de foto. 

Wat voor opleidingen doe je als ik vragen mag?
Gelukkig niks gebeurt verder. 

Wat een schatje!!
Ik hoop dat full dekjes er een beetje onder passen, heb dat nog niet geprobeerd. Daar heb ik nog wel een hoop van liggen. Mijn rode set moet ik helaas wel weg doen
Rood kan eigenlijk alleen op zwart of wit vind ik, en Normini is vos en zwartbont dus dat zal hem niet staan helaas. Heel jammer!!
Die zelfde soort musketons zetten wij al járen de paarden mee vast, gaat nooit wat kapot... jolmer20 schreef:Nog steeds balen van Reggea zeg Ukkepuk!
Hoop dat er snel iets op je pad komt!
Waar zoek je naar? Iets specifieks?
Rood op vos kan makkelijk joh CastaMickey!
_l_amanda_l_ schreef:Ik ook![]()
Veel lekker gewandeld, gereden en genoten van het zonnetje zo te zien!
KittyDylan; als het al een ouder halster was kan het metaal wel "moe" worden, hier brak de hond van mn zus laatst drie ijzersterke musketons doormidden, in één ruk (soort vervang-fietslijn had ze ge-fabriekt voor aan de Springer)Die zelfde soort musketons zetten wij al járen de paarden mee vast, gaat nooit wat kapot...
CastaMickey schreef:jolmer20 schreef:Rood op vos kan makkelijk joh CastaMickey!
Oh nee dat vind ik echt zo lelijk! Vloekt alles bij elkaar.. Misschien dat het bij mijne nog net kan omdat hij heel veel wit heeft, maar ik denk het niet.