Letterlijk

Normaal. Blijft ze zoet staan, maar dit x ging ze aan de wandel, ik ben daar echt allergisch voor dus blijf dan net ze lang aan 1 kant hangen tot ze normaal doen en stilstaan en dan pas ga ik zitten

Resultaat, zadel. Hing ergens halverwege, leuk zo'n rond paard

Afijn boel weer goed gelegd en hop hop gasssdurop!

Ik had bedacht even lekker in de grote buitenbak te rijden, laatste paar keren was het elke x binnen ivm proef oefenen. (binnen is 20x 40,buiten is 20 x 60)
Buiten is e wat kijkeriger en wat alerter, plus dat ze wat meer ruimte heeft om te bewegen en we geen bakrand hebben dus ze moet zelf lopen.
Leek mij een goede oefening voor donderdag, aangezien ze donderdag ook wel ogen te kort zal hebben!
Mijn gevoel was juist en ze was weer lekker kijkerig en fris.
Even alles naast me neergelegd en gewoon gaan rijden!
Al snel ontspande pluis ook en begon ze echt ontzettend fijn te lopen! Weinig hangen op de voorhand en echt zoekende waar ze wel heen moest! Fijn te sturen op been en zit en heb mijn zweep niet nodig gehad en sporen bijna niet!!

Ze bood ook 2x toe galop aan terwijl ik het niet vroeg. Gedachten was even simpel rijden zonder galop.
Maar aangezien ze fris zat was en blijkbaar zelf graag wou en onwijs braag mee deed leek het mij een goede beloning om haar dan ook even te laten gaan (op commando uiteraard)
Ben op haar moeilijke hand gaan rijden en ben aangesprongen.
Verkeerd

Maar ze sprong wel direct aan, dus de lange zijde uitgereden en terug genomen. Goed voorbereid, goed duidelijk op binnenbeen, buitenteugel, binnenhand vooruit en hoppa mevrouw zat goed!

En waarom ik dit vertel?
Ze galopeerde zo goed! Dat ik E B E grote volte heb gevraagd, en ze deed het!! Met stelling en klein beetje buiging!! En ze hield sprong en ze viel er niet uit!! Helemaal rond!!

Trots als een pauw, uitgebreid beloond en heerlijk buiten uitgestapt!

Waar we overigens een jager tegenkwamen op een uitkijkpost die er normaal niet staat, en pluis liep er zo langs.. TOPKNOL!
OP NAAR DONDERDAG!

Nu lekker 2 dagen vrij