Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jolandje schreef:jaaa, ik ben er vroeg mee, maar vooruitdenken mag![]()
wij verwachten volgend jaar( maart 2018) twee AMHA veulentjes, namen beginnen met stalnaam Josta en dan naam vader Magic (Caluka UK Colour of Magic) , zowel voor merrieveulen als hengstveulen
dus Josta Magic.........
of Josta's Magical........
of Josta Magic's.........
het ene veulen word zowiezo een vos( of bont of splash) ( moeder heet NXS Duffy's Super Angel Glow)
de ander kan van alles worden,( NL Wolfhoeve Sampson's Camille ) ik vind het wel leuk als het iets magisch met een sprookje is ofzo, en niet een nederlandse naam
iemand leuke ideeen ??
jolandje schreef:jaaa, ik ben er vroeg mee, maar vooruitdenken mag![]()
wij verwachten volgend jaar( maart 2018) twee AMHA veulentjes, namen beginnen met stalnaam Josta en dan naam vader Magic (Caluka UK Colour of Magic) , zowel voor merrieveulen als hengstveulen
dus Josta Magic.........
het ene veulen word zowiezo een vos( of bont of splash) ( moeder heet NXS Duffy's Super Angel Glow)
de ander kan van alles worden,( NL Wolfhoeve Sampson's Camille ) ik vind het wel leuk als het iets magisch met een sprookje is ofzo, en niet een nederlandse naam
iemand leuke ideeen ??
Pikkepor schreef:jolandje schreef:jaaa, ik ben er vroeg mee, maar vooruitdenken mag![]()
dus Josta Magic.........
iemand leuke ideeen ??
Josta's Magical Forever After
" " Gingerbread Man
" " Little Red (Riding Hood)
" " Into The Woods
Josta Magic's Buttercup
" " Tinkerbell
" " Goldilocks
" " Queen Bee
" " Rapunzel
" " Sleeping Beauty
" " Prince Charming
" " Big Bad Wolf
" " Bo Peep
" " Humpty Dumpty
Josta's Magic Swan
Wuis schreef:Weet iemand een leuke naam voor een Appaloosa hengst?
Liefst native american of juist grappig verwijzend naar een stippenpatroon (western stijl vind ik daarin leuk). Letter maakt niet uit.