Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nicole schreef:coroosje schreef:Wat een prachtige pony had je Nicole!
bleaahhhhhIk wou dat ik hem nog had, pff nog steeds elke dag mis ik die jonge, en slaat soms nog wel eens in als huil buien.. Misschien daarom 1 van de redenen dat ik toch beetje te snel wil kwa vinden van een nieuw paardje...
Luca had in mijn ogen gewoon het hele pakket, uitstraling, karakter, doetje, beweging, kleur, hoofdje, foto geil 1ste klas en de perfecte afmeting eigenlijk..
urobi schreef:ik weet niet of er nog iemand een PRE ruin zoekt heb er hier 1 gevonden bij ons in de buurt.
Hij is 1.59m
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Voor deze vragen ze 5900euro en zo als ik het zo kan zien hebben ze er nog meer te koop staan.
Batlow schreef:zo snel als dat ik mijn jaarling had, staat hij weer te koop.. Na veel meten, nadenken en navraag en ervaringen, blijft hij helaas blijkbaar veel te klein. Hierdoor zet ik hem nu al te koop, nu ik nog geen band heb. Zodra hij verkocht is, gaat de zoektocht weer verder....
Ik zoek nog niks, maar mijn 'lijstje':
-spring paard, hoeft niet per se spring gefokt te zijn...
-minimaal 1,60 max 1,68
- prijs, tja ik weet niet, hoelang het duurt voor ik een paard heb hoe groter het budget. Voor nu is dat 2000, maar ik denk dat ik pas na de winter een nieuw paard koop. Genoeg tijd om dan extra te sparen en dus een groter budget kan hebben..
- Leeftijd: Minimaal 2, maximaal 4 of 5
Batlow schreef:Nee, maar hij zou groter worden is mij gezegd, had helaas geen verstand van hoe paarden uitgroeien dus ik geloofde dat. Na dus uitzoeken etc. blijkt dat niet zo te zijn. Was ook niet op zoek naar een jaarling toen, kwam hem gewoon tegen en voldeed. Maar de lengte werkt helaas niet mee, dat is het enige aan hem. Als hij is verkocht, stel ik toch een eis aan mezelf dat de volgende minimaal 2 moet zijn en al een flinke lengte moet hebben zodat het niet meer fout kan gaan...
Kaja schreef:Batlow schreef:Nee, maar hij zou groter worden is mij gezegd, had helaas geen verstand van hoe paarden uitgroeien dus ik geloofde dat. Na dus uitzoeken etc. blijkt dat niet zo te zijn. Was ook niet op zoek naar een jaarling toen, kwam hem gewoon tegen en voldeed. Maar de lengte werkt helaas niet mee, dat is het enige aan hem. Als hij is verkocht, stel ik toch een eis aan mezelf dat de volgende minimaal 2 moet zijn en al een flinke lengte moet hebben zodat het niet meer fout kan gaan...
Alhoewel hoogte indicatie slechts natte vinger werk is, ben ik wel erg benieuwd hoe groot je jaarling is, hoe groot hij volgens de voorspellingen van de verkopers zou worden en hoe groot je nu verwacht dat hij gaat worden na uitzoeken etc.![]()
Want ik krijg nu het idee dat je een D pony(maat) hebt gekocht en de verkopers je hebben gezegd dat het een paardenmaat zal krijgen
Kaja schreef:Batlow schreef:Nee, maar hij zou groter worden is mij gezegd, had helaas geen verstand van hoe paarden uitgroeien dus ik geloofde dat. Na dus uitzoeken etc. blijkt dat niet zo te zijn. Was ook niet op zoek naar een jaarling toen, kwam hem gewoon tegen en voldeed. Maar de lengte werkt helaas niet mee, dat is het enige aan hem. Als hij is verkocht, stel ik toch een eis aan mezelf dat de volgende minimaal 2 moet zijn en al een flinke lengte moet hebben zodat het niet meer fout kan gaan...
Alhoewel hoogte indicatie slechts natte vinger werk is, ben ik wel erg benieuwd hoe groot je jaarling is, hoe groot hij volgens de voorspellingen van de verkopers zou worden en hoe groot je nu verwacht dat hij gaat worden na uitzoeken etc.![]()
Want ik krijg nu het idee dat je een D pony(maat) hebt gekocht en de verkopers je hebben gezegd dat het een paardenmaat zal krijgen
Batlow schreef:zo snel als dat ik mijn jaarling had, staat hij weer te koop.. Na veel meten, nadenken en navraag en ervaringen, blijft hij helaas blijkbaar veel te klein. Hierdoor zet ik hem nu al te koop, nu ik nog geen band heb. Zodra hij verkocht is, gaat de zoektocht weer verder....
Ik zoek nog niks, maar mijn 'lijstje':
-spring paard, hoeft niet per se spring gefokt te zijn...
-minimaal 1,60 max 1,68
- prijs, tja ik weet niet, hoelang het duurt voor ik een paard heb hoe groter het budget. Voor nu is dat 2000, maar ik denk dat ik pas na de winter een nieuw paard koop. Genoeg tijd om dan extra te sparen en dus een groter budget kan hebben..
- Leeftijd: Minimaal 2, maximaal 4 of 5
urobi schreef:er staan ook nog een mooie PRE hengst schimmel bij die mensen te koop ook 1.58m daar vragen ze 4900 euro voor omdat hij nog niet zo ver is kwa rijden dan de andere.Deze paarden zijn beide 4 jaar.Ze hebben zie ik net 13 PRE paarden te koop waarvan de duurste een hengst van 16.900euro