Ik zal even mijn facebookstatus kopiëren:
Citaat:
4 juni 2014: Frum is vandaag alweer 4 jaar oud! Helaas nog met een sneu pootje... Om het niet nóg erger te maken vandaag in het blauwpaarse verband in plaats van roze!
Hij leeft inmiddels langer als ‘ongezond' paard dan als gezond paard. We gingen van de leukste toekomstdromen naar een moment zonder hoop, om vervolgens toch nog geweldige dagen mee te mogen maken. Elke dag is meegenomen en met een beetje geluk sprokkelen we er nog wel wat bij elkaar. Op naar een volgende verjaardag, zonder verband of andere gekkigheid!

De wond is nog steeds wat onrustig. Bloederig en uitpuilend. Wel blijft het been mooi dun en loopt hij nog steeds regelmatig. Ik hoop dat het goed blijft gaan zonder ontstekingsremmers en antibiotica.
Frum vindt het spoelen met de fysiologische zoutoplossing verschrikkelijk, dan springt hij alle kanten op en mag ik nergens meer aankomen. Als hij doorheeft dat het spoelen klaar is en ik alleen nog bezig ben met de mesitran, dan is hij geweldig lief. Heel soms een klein beetje kramperig, maar hij probeert alle stappen van het verbinden zijn been heel netjes aan de grond te houden. Dan heeft hij wel de meest rare spiertrillingen van de spanning, omdat hij zich enorm aan het beheersen is. Het is een draakje, maar dan wel een erg lief draakje.
Ik heb wel foto’s, maar die kan ik nu niet laten zien, want ik zit op kantoor