welmoed__ schreef:@emma, sprak mij ook wel aan, maar kan me niks voorstellen van prijsindicatie. Ik denk wel boven mijn budget.
Tja.. daar hikte ik ook al tegen aan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romanoff schreef:Pff wat een soapserie hier!
@ Arabiertje; Ik hoop dat je de jusite beslissing maakt. Maar 6000 euro voor een afgekeurd stijf paard? My god.armanike schreef:offtopic: hoe bevalt zo een longeerhulp...?
@ Iris ; Wat voor schofthoogte? Want voor 3000 euro dat kun je nog wel vinden in de kleine paardjes maar wil je echt >1.68 word dat vrij lastig! En al rontgen+klinisch goed, dan moet e bij een goede handelsstal zijn.
Aukjee_ schreef:Ik reageer hier niet zo heel vaak, maar lees wel alles mee.
Moet nu toch wel even reageren.
Yelly wat een ontzettend knap paardje heb je gekocht zeg!!
Iris naar welke stokmaat ben je ongeveer op zoek?
Ik weet nog een hele leuke 5-jarige vosmerrie.
Staat in Brabant.
welmoed__ schreef:@Nelleke is dat niet heel raar als iemand anders voor me belt?
Citaat:Klinische keuring
Bij voorkeur worden alle paarden en pony's bij verkoop klinisch gekeurd, waar u als koper bij aanwezig kunt zijn, zodat u als koper een gezondheidsverklaring heeft dat het paard of de pony gezond is ten tijde van de verkoop.
Röntgenologische keuring
Röntgenologische keuring vindt alleen plaats bij paarden en pony's met een verkoop waarde van meer dan € 5000,--. Bij paarden en pony's met een waarde onder de € 5000,-- vindt alleen een klinische keuring plaats.
Kosten keuring
De kosten voor een klinische keuring bedragen € 100,-- en voor een röntgenologische keuring € 575,--. Bij goedkeuring van het paard of pony komen deze kosten boven op de aanschafprijs. Bij afkeuring komen deze kosten voor rekening van Horse Team.
Dieren arts
Keuringen vinden bij voorkeur plaats bij een dierenarts uit de directe omgeving van Horse Team. Ook mede dat deze dierenartsen door de verzekering zijn erkend. Wilt u uw eigen dierenarts laten keuren daar hebben wij geen probleem mee, echter dient dit wel te geschieden bij Horse Team in Urk.
welmoed__ schreef:wat vinden jullie van deze?
http://link.marktplaats.nl/553223833
hij is net een paar cm te klein, maar groeit ook nog wat natuurlijk.
welmoed__ schreef:@Nelleke is dat niet heel raar als iemand anders voor me belt?
vonneke schreef:Needje, röntgen maak je toch zelf uit?