driebergen schreef:ik ben er, sinds ik een paard zoek, wel achter gekomen dat de interessante paarden vooral in Limburg, Brabant, Groningen of Noord-holland staan...
daar kwam ik ook achter

Of in het buitenland!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
listiglistje schreef:Alja schreef:ik vind de zwarte ook niet heel aansprekend en ook nog eens 3 witte benen...
deze dan emma:
http://link.marktplaats.nl/541438956
snap niet dat niemand uit dit topic gaat kijken naar dit geweldige dier (L)
Ik niethij is alleen nog geschikt voor B en L (licht dressuurwerk) en recreatie...ik snap niet waarom ze dat niet vermelden in de advertentie
![]()
Advertentie op Bokt tellom @ [EA-TK-PP] Stoere schimmelruin 1.66m voor recreatie
ambre schreef:listiglistje schreef:Ik niethij is alleen nog geschikt voor B en L (licht dressuurwerk) en recreatie...ik snap niet waarom ze dat niet vermelden in de advertentie
![]()
Advertentie op Bokt tellom @ [EA-TK-PP] Stoere schimmelruin 1.66m voor recreatie
Linda:naar mijn weten is dat paard gewoon prima gezond maar lukte de wissels niet en vond ze het inmiddels genoeg voor hem.
Ze zoekt er dus iemand voor die er lekker van alles mee wil gaan doen.
Citaat:Hij zou evt nog wel in de B of L dressuur gestart kunnen worden dat kan hij nog makkelijk, maar verzamelen vind hij steeds moeilijker worden dus M en Z dressuur is geen optie