Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Astrid schreef:Nies_ schreef:Wat nou luxe naam?Je hebt blijkbaar nog nooit zo'n dekje in gebruik gehad want de kwaliteit is gewoon super goed, die luxe naam komt ergens vandaan he
De eerste troep van eskadron moet ik nog tegenkomen.
Brillies!
Die zijn troep.
Gaan pillen, krimpen, ... Geen brillies voor mij![]()
Nies_ schreef:Wat nou luxe naam?Je hebt blijkbaar nog nooit zo'n dekje in gebruik gehad want de kwaliteit is gewoon super goed, die luxe naam komt ergens vandaan he
joyce_eddy schreef:Nies_ schreef:Wat nou luxe naam?Je hebt blijkbaar nog nooit zo'n dekje in gebruik gehad want de kwaliteit is gewoon super goed, die luxe naam komt ergens vandaan he
Ik heb HH dekjes gekocht voor 10 euro en die zijn na 8 jaar nogsteeds erg mooi, niet gerafeld en goed van kleur!
En het maakt mijn paard geen drol uit of ik er nu een dek van 80 europ op heb liggen of van 10 euro.. vies wordt het toch wel. als het maar past zeg ik altijd..
Maar idd, ieder zijn ding. de 1 geeft hier veel aan uit, de ander weer ergens anders.
Rox87 schreef:Ik heb ook HH, BR, QHP, Anky, ES, Eskadron enz en heb er eigenlijk geen problemen mee. Alleen met HV Polo. Ach...de HH's verkleuren misschien wat sneller maar voor €15 of €19 euro koop ik dan wel weer een nieuwe!
Ik heb nu 1 Bicolor en een Polopad. Maar wel allebei in de uitverkoop! Maar verwacht voor die prijzen (€50 en €40 euro) toch wel dat ze heeeeeeeeel lang mee gaan!
Wil voor van de zomer toch wel graag een hele Eskadron set! Vind deze kleuren al wel leuk! Ben benieuwd waar ze nog meer mee komen!