Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
WinBinChes schreef:Leuke merrie arabiertje.
Wat betreft paarden die stilstaan. Mijn ruin heeft bijna 2 jaar stilgestaan ivm zwangerschap en bekkeninstabiliteit die tot op vandaag nog niet helemaal genezen is. Dus bellen en vragen, het hoeft niks te betekenen als een paard een jaar niks gedaan heeft.

Ben zelf niet op zoek hoor, maar vind de prijs niet veel voor het paard hoor heeft echt een superuitstraling en al op goed niveau voor leeftijd. S_imonee schreef:@Seasons; Wat spannend dat je gaat kijken bij twee paardjes!
Veel succes en kijkplezier
Ik heb gereageerd op een 7 jarige Fjordenruin, echt wel wat ik zoek
Heb net een mailtje gestuurd, er stond geen telefoonnummer, dus kon niet bellen..
Ben benieuwd naar de reactie!

LisErm94 schreef:@seasons: Ik moest even reageren want die eerste merrie is echt superknapBen zelf niet op zoek hoor, maar vind de prijs niet veel voor het paard hoor heeft echt een superuitstraling en al op goed niveau voor leeftijd.
De tweede vind ik ook erg mooi, alleen valt een beetje weg na het zien van de advertentie van de eerste. Toch zou ik gewoon bellen als ik jou was aangezien de foto's minder zijn en de beschrijving van het paard wel is wat je zoekt.

. Na 10 minuten rijden, waarvan 5 minuten in stap waren. Dacht mevrouw dikke
, gaat stilstaan en is niet meer vooruit te krijgen. Zweep interesseert haar geen drol, blijft gewoon staan of geeft een rare bok
. Ik ben niet meer zo'n held in het aanpakken van paarden, dus ik heb meteen een bericht gestuurd naar mijn instructrice om zaterdag les van haar te krijgen, zodat ik mevrouwtje wijsneus even op haar plaats kan zetten. Of zij mij
. Dus ik ga er vanuit dat het zaterdag wel enigszins opgelost word. Ook al wil ik er voor de zekerheid nog wel even een fysio naar laten kijken. Wie weet zit haar rug vast. Paard is namelijk een enorme goedzak, beetje vreemd dat ze ineens onder het zadel dit gedrag vertoond . 
zijn recente foto's. Paard is van een stalgenootje van mij.
Rider01 schreef:hou dit gedrag wel in de gaten, het moet niet erger worden.

Seasons schreef:Mayflower_ schreef:Ga je er kijken Seasons?
Ik ga zo nog een keer bellen om te vragen of de prijs onderhandelbaar is en wat er allemaal bij komt. Als de prijs niet onderhandelbaar is... ga ik niet kijken (hoop zo dat het onderhandelbaar is, ze is echt helemaal mijn type!).
WinBinChes schreef:Leuke merrie arabiertje.
Wat betreft paarden die stilstaan. Mijn ruin heeft bijna 2 jaar stilgestaan ivm zwangerschap en bekkeninstabiliteit die tot op vandaag nog niet helemaal genezen is. Dus bellen en vragen, het hoeft niks te betekenen als een paard een jaar niks gedaan heeft.