Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sababber schreef:ook een keer toen ik aan het werk was( reed shows en grilde vlees voor de gasten) vroeg een gast aan mij "gaan we nog rodeo rijden?' Ik snapte niet dat hij bedoelde of wij samen nog gingen rodeoen.. dus ik zeg heel leuk. Ik zie hier geen stier jij wel? Hij was beledigd x] toen ik klaar was met werken snapte ik pas dat het een slechte versiertruc was! xD
Sababber schreef:Ik stond een keer op een manege een pony te poetsen, kwam er een klein meisje aan die beweerde dat Natascha(welsh van 36) Vroeger een grote kwpn was van 1.70! maar omdat ze oud was was ze een kleine welsh geworden! net als opa en oma! GEKROMPEN!:O
ook een keer toen ik aan het werk was( reed shows en grilde vlees voor de gasten) vroeg een gast aan mij "gaan we nog rodeo rijden?' Ik snapte niet dat hij bedoelde of wij samen nog gingen rodeoen.. dus ik zeg heel leuk. Ik zie hier geen stier jij wel? Hij was beledigd x] toen ik klaar was met werken snapte ik pas dat het een slechte versiertruc was! xD
Sanne135 schreef:Weet niet of het al genoemd was, maar ik vind het altijd zo dom als ik met niet-paardenmensen praat en het gaat (weer eens) over paarden van mijn kant.. Dat zij dan zeggen: Ah, joh, het paard doet al het werk! Paardrijden is geen sport!
Dan blijf ik rustig en zeg ik: Zullen wij eens met z'n tweeën een dag gaan paardrijden? Wil ik wel eens van jou horen hoe de volgende dag jouw spieren er aan toe zijn... Als het paard al het werk doet.
Zegt het niet-paardenmens: Nee ieee ik kom echt niet in de buurt van een paard...
Houd de domme opmerking dan voor je!
Arabesk schreef:'kunnen ze wel lopen met dit weer en die sneeuw'
nee joh ik heb ze op het weiland maar voor de zekerheid vastgebonden aan het hek, moet er niet aan denken dat ze gaan lópen met zoveel sneeuw