Ik had dus dit dekje gezien en de link gekregen (nog bedankt). Maar nergens kan ik het bijpassende shirtje vinden. Weet iemand wat ik bedoel en waar het te krijgen is?
De Cottons zijn niet zo duur hoor (28 euro). Ze zijn heel fijn en Eskadron is een van de weinige modellen dat onder het springzadel van mijn paard past
Ik heb de knalgele van de nieuwe collectie van eskadron, ik wist niet dat ie zó fel was haha maar staat wel lekker vrolijk.
cboog
Geplaatst: 08-04-11 16:32
dat vind ik eigenlijk ook wel een beetje, bij eskadron betaal je voor het merk lijkt wel. vind het veel te duur eigenlijk maar er zitten ook wel mooie dingen tussen die royalblue is wel een mooie kleur hoor
ben benieuwd naar nieuwe robby's collectie, is nog niks van bekend, ook bij paardenzorg.com konden ze me nog niks vertellen
Nou ik heb ook een nieuw set bij elkaar gesprokkeld hoor , zowat alle spullen van de robby's zomercolli 2010 (blauw - ijsblauw), gecombineerd met zomercollectie van nu: kingslang vest + shirt + sokken royal, hv polo polo royal, eskadron bicolor royal/white, en navy/royal halster en dan nog een leuke blauwe ruitjesrijbroek. past echt super bij elkaar ik zal van de week eens een foto maken
Helma_Amber
Geplaatst: 08-04-11 17:24
xSaarSaar schreef:
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zo weg is van de cottons k'vind ze nogal simpel, voor die prijs...
Omdat het simpele dunne dekjes zijn en niet zo dik en stug zijn als de pads van tegenwoordig. En de prijs vind ik netjes. Ik heb 26 euro voor de Cotton betaald. En de cottons van Eskadron vind ik persoonlijk de enige dunne dekjes van tegenwoordig die toch een mooi design hebben, maar geen drukke logo's of wat dan ook hebben.
__Astrid
Geplaatst: 08-04-11 17:47
Die cottons hebben echt een gewéldige pasvorm, in tegenstelling tot de brilliants!
Ben ook erg fan geworden van de Cottons! Voor zo'n zelfde soort dekje van HH of ander merk betaal je ook min. 20 euro nu, dus leg liever nog een paar euro erbij voor een Cotton
ik ben nog steeds aan het wachten tot eindelijk mn anky maize setje binnen komt! heb idd vandaag ook de divoza catalogus gehad en daar staan echt leuke dingen in!
ik vond het hoofdstel voor op het divoza blad, echt super ! leuk met dat printje !
MelanieB
Geplaatst: 08-04-11 22:24
Ik vind de brilliants wel mooi voor dunne dekjes zeg maar, maar vind ze te duur om te kopen, dan ga ik liever voor een ES/Scapa oid. Cotton vind ik wat minder. Vind de brilliant wel chique maar wel duur voor zo'n soort dekje zegmaar. (Ben meer van de pads vandaar zegmaar)
ik vindt de cottons ook wel mooi, maar vindt die van KHM eigelijk fijner omdat ze wat langer zijn en dus beter onder m'n zadel vandaan komen. Vindt die brillants ook super fijn! En PK/eurostar pads.
Ik denk dat ik van de zomer ook maar een eskadron cotton ga kopen:D
Helma_Amber
Geplaatst: 09-04-11 17:10
A_R schreef:
ik vindt de cottons ook wel mooi, maar vindt die van KHM eigelijk fijner omdat ze wat langer zijn en dus beter onder m'n zadel vandaan komen. Vindt die brillants ook super fijn! En PK/eurostar pads.
Die van HKM zijn inderdaad ook erg fijn en zien er ook nog heel leuk uit.
nynke1995
Geplaatst: 09-04-11 19:24
weet iemand de precieze kleur van de anky fuchsia? is hij echt knalrood of juist meer lichtrood tegen het roze aan?