Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:49

Roxxxhorses schreef:
Zeker weten dat ze Bernice voor een miljoen mogen hebben (mits ik haar nog een keer mag komen bezoeken en dat ze dezelfde/betere leefomstandigheden krijgt als nu) Poownie krijgen ze er dan ook nog bij :o

Mijn paard is echt mijn alles <3 , maar met dat geld. Pfooee, dan kunnen wél dat huis kopen met zoveel grond, en wél een kleine fok/dressuur/enz.stal oprichten. Én ook nog wel dat ene paard, waarmee ik gelijk naar de hoge klasses zou kunnen.....

Dus ja, als iemand haar voor een miljoen zou willen hebben. Ik kom haar zelf wel brengen, met een grote strik erom ook nog :D

nou meid , met al die wensen heb je aan een miljoen niet genoeg hoor anno 2011 }> , maar ben het wel met je eens

Rennie89

Re: Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:50

In Duitsland kun je het prima redden hoor een kast van een huis met paarden eraan met een miljoen :))

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:51

Strik eromheen en weg ermee :D Voor de helft, of een kwart trouwens ook hoor ;) !

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 11:07

En anders pb even een modje, houden we het hier ontopic. :)

Limbo staat al zo ongeveer te koop (zet het alleen nog niet door) dus die mogen ze voor een miljoen onmiddelijk inladen en wegwezen.

Bellissima mogen ze ook meenemen, hou ontzettend veel van haar. Zelf opgevoed, ingereden, doorgereden etc alles samen gedaan.. Maar 1 miljoen kan ik nog wel 38 paarden van opvoeden inrijden en doorrijden :=

Pino is mn grasmaaiertje mag zo mee, Elmo ook. Hou ontzettend veel van ze maar heb het ook overleefd toen mijn pony weg ging (voor een heel stuk minder) terwijl dat echt mn vriendinnetje door dik en dun was.

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 15:59

Strik om z'n nek en ik zorg dat paardlief binnen een uur op de plek van bestemming is, mits voor een fatsoenlijk tehuis.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:01

Als ik mijn poown nog had niet :) miljoen is veel geld of zelfs heul veel! maar een echte band kan je niet kopen :D helaas is ze toch al jaren weg... :/ (niet door mij !)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:02

Nee, mijn paard gaat alleen weg als ik of hij dood gaat.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:07

Boemklatsch schreef:
Strik om z'n nek en ik zorg dat paardlief binnen een uur op de plek van bestemming is, mits voor een fatsoenlijk tehuis.

En nog netjes ingevlochten en gepoetst ook als dat gewenst is :j

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:09

Nee, mijn haarbal van 99 cm blijft :D

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:10

Dat ligt er een beetje aan welke van m'n paarden, maar Sab & Vos voor geen goud, voor geen miljoen en ook niet voor 10. Ze zijn gewoon niet te koop!!!! Deze 2 zijn zo bijzonder voor me en ik heb ze al jaren. Ik zeg altijd: "Manlief maakt het geld op en ik heb er verdriet van". En zo is het echt. De enige die deze 2 krijgt, is de Rendac.

Enne, ik ben ook geen kind meer, tenminste qua leeftijd.

Een aantal andere paarden zijn wel te koop (als je nog een leuk en goed paard zoekt, pb me. Zijn voor ruim onder de miljoen te koop).

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:25

Met de trailer erbij! :j

Seine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:27

Never de nooit niet dat ik mijn paard zou verkopen voor een miljoen!!
Paarden maken mij gelukkiger dan geld.
Ook al zou mijn paard een ongeluk krijgen, en als ik geen geld heb, en het kan nog geholpen worden door een operatie of wat dan ook, ik ga voor het geld weten.
Er zijn heel veel ups en downs geweest, maar mijn paard blijft van mij, ik verkoop hem nooit!

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:32

als ik der 1 heb en der word een miljoen op geboden staat binnen een uur gevlochten met een strik erom heen op de trailer!
Nog een foto en een dikke kus!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:33

Een miljoen? das wel heul veul geld.......maar na verloop van tijd ook weer op.
Het is maar geld, ik heb een goed betaalde baan een leuk huis en een super paardje, wat moet ik nog meer? een dure auto? (de mijne rijd prima), een nog mooier huis? (moet ik wel allemaal schoonmaken..pff), minder werken? (nee daar is m'n werk veelste leuk/boeiend voor), op vakantie gaan? (kan ik nu ook), dure kleren kopen? (boeit me niet), een ander paard kopen? (kan niet zo leuk zijn als die ik nu heb ;) )

Nee dus.....mijn auto, mijn huis, mijn kledingkast, mijn geplande vakantie doe ik weg voor een miljoen, maar mijn 'allesje'?...er gaat bij mij niks weg voor veel geld wat ademd en ik veel om geef.
In dit geval geld voor mij niet, "voor jou 10 andere".

milly25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:47

nee,wat moet ik met al dat geld?en dan ben ik mijn maatje kwijt!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:45

Van geld wordt je toch niet zo gelukkig als van een heel dierbaar bezit houden? :+ <3

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:53

Heel veel zeggen nee , maar als het er op aankomt dan is het denk ik ja.

Geld maakt niet gelukkig , maar een paardje extra denk ik wel ?
Een huisje met land en 2 of misschien wel 3 paarden ook niet ?

Eens moet je toch afgescheid nemen van je vriendje en je weet maar nooit wanneer..

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:59

Dat laatste is waar, Ik vindt het ook ongezond om je paard echt als een zielskind te beschouwen, als hij ooit overlijdt dan huil je voor altijd :')

xxOrlando schreef:
Heel veel zeggen nee , maar als het er op aankomt dan is het denk ik ja.

Geld maakt niet gelukkig , maar een paardje extra denk ik wel ?
Een huisje met land en 2 of misschien wel 3 paarden ook niet ?

Eens moet je toch afgescheid nemen van je vriendje en je weet maar nooit wanneer..

_Kaira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:25

Hoppa in de trailer ermee ;P
Kom ik haar de dag erna weer ophalen :+
Mag ze lekker naar het landhuis toe met superdeluxe stallen mooie felgroene weides 3 bakken, en paddock, als ze er blij van wordt wil ik ook wel een paardenjacuzzi aanleggen hoor :+

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:27

Ik vind het toch een lastige vraag. :j Ik heb dan wel geen eigen paard, en ik denk dat het héel erg ligt aan wat voor band je met een dier hebt. Voor mijn kat kunnen ze wel 15 miljoen bieden, kan me niet schelen, maar die blijft bij mij!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:28

Ja daar gaan ze wel voor weg :)

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:30

komt altijd wel weer een ander paard waar je ook een geweldige band opbouwt!

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:36

Nee, nooit. Paarden zijn voor mij echt als steun en toeverlaat (en natuurlijk 1tje in het bijzonder :) )
Ik zou haar nóóit weg doen. Ben liever wat 'armer' dan mijn maatje kwijt !

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:56

Lieshorses schreef:
Dat laatste is waar, Ik vindt het ook ongezond om je paard echt als een zielskind te beschouwen, als hij ooit overlijdt dan huil je voor altijd :')

Ik moet zeggen dat ik er misschien wel minder moeite mee zou hebben als er een zou overlijden dan wanneer ik er een zou moeten verkopen. Natuurlijk zou ik heel verdrietig zijn, maar als je hem verkoopt weet je nooit waar hij uiteindelijk terecht komt en ik ben dan echt zo'n doemdenker wat dat betreft. :o Als hij dood is weet je in elk geval zeker dat hij niet slecht behandeld wordt... (Nu niet gaan denken dat ik mijn paarden liever dood heb dan dat ik ze verkoop, want dat zou natuurlijk waanzin zijn.)

Overigens blijf ik bij mijn standpunt dat iemand die een miljoen voor één van mijn shetlanders overheeft ze niet meekrijgt. Al was het alleen maar omdat ik niet geloof dat iemand met een gezond verstand een miljoen voor ze zou betalen. :+ En ik geef mijn pony's niet mee aan iemand zonder gezond verstand.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:59

mijnes vertrekt, zeker weten.

Al vind ik shetjessweets opmerking ook wel niet mis (dat van dat gezond verstand). :D