Mijn pas de deux ging vorige week niet helemaal soepel! ik vond het heel leuk tijdens het in rijden om de grond van dicht bij te zien.
Tijdens de pas de deux ging het ook niet helemaal perfect dat paard waar die vriendin van me op zat wou de hele tijd niet 'alleen' een oefening rijden en wou de hele tijd bij mijn paard blijven dus die sprong de hele tijd met zen voor benen de lucht in en begon kei hard te rennen.
Helaas, maar ondanks dat vond ik het super leuk om mee te doen en volgende keer beter
Poeh, wat wil je? Voor carnaval is het wel leuk om iets grappigs te doen. Ga bijv. als minions met muziek van Despicable Me (Happy erin uiteraard!). Zoiets is wellicht leuk. In ieder geval verkleed naar een serie/film en dan de muziek daarvan gebruiken (Harry Potter, Pirates of the Caribbean (maar dat is niet origineel), Lord of the Rings etc)
Inmiddels wat Efteling muziek aan mekaar met als kleding stijl harem. Tweede kür dochterlief dotan met gave aparte jas die over zijn kont hangt Portugees hoofdstel en borsttuig klaar..
Laurihorse
Geplaatst: 31-12-14 15:49
Hoi ik ga over een week met een vrienden pas de deux wedstrijd doen. Maar we hebben nog geen thema en muziek! Help!! We willen iets origineels
Wat vinden jullie leuk? Zijn er bepaalde tv programma's of films waar jullie aan verslaafd zijn? Of is er een bepaalde artiest die jullie goed vinden? OF nog iets anders? Want dan weten we een beetje in welke richting we moeten denken.
EN anders kun je dit topic misschien eens doorlezen, hier komen al leuke ideetjes voorbij!
Ik heb aanstaande zondag een pas de deux wedstrijd. We gaan als een soort boselfjes op eenhoorns Nu moet ik alleen nog een proef schrijven en mooie muziek erbij vinden, iemand suggesties?x
Qua muziek liggen de Droomvlucht en de Peer Gynt-suite voor de hand Of Enya of Clannad.
anoniempje1
Geplaatst: 17-01-15 20:19
Ik en mijn vriendin hebben binnenkort een bonte avond en zijn ook opzoek naar ideeen. Zelf dachten we aan frozen en dan dat muziekje let it go, maar hoe kunnen we dit het beste qua kleding enzo doen ?
pronkje_vdp
Geplaatst: 17-01-15 20:35
Zag laatst op internet dat je de jurkjes kan huren
Saaaash
Geplaatst: 20-01-15 23:28
Hoi hoi!
Ik hoop dat ik het hier mag vragen. Wij rijden 28 feb een pas de deux. Er is een verplichte proef voor iedereen. Zou iemand mij willen helpen met muziek?
Colorstable
Geplaatst: 23-01-15 21:24
Hoi!
Ik ben op zoek naar een ponykostuum voor een bixie verkleedwedstrijd! Mocht je wat hebben dan hoor ik het graag!!! (Het liefst met foto)
Wij zijn voor de manege met de groepsdressuur op zoek naar een gaaf thema, dus kleding en evt muziek. - we starten met ong 8 man, allemaal volwassenen, 1 jongen en verder dames - Paarden zijn niet allemaal even bom proof, dus geen grote capen over het paard heen e.d. - We houden van opvallend, theatraal of lekker vout.
Alvast bedankt!
MxW
Geplaatst: 27-01-15 20:20
Ik ben hiernaartoe doorgestuurd met mijn vraag
Hebben jullie wel eens je paard omgetoverd tot olifant, of leuke ideeën voor Hoe we dat kunnen doen?
En zijn jullie wel eens verkleed geweest als aapjes?
anoniemetje
Geplaatst: 08-02-15 13:40
Weet iemand hoe je zulke minnie mouse oren kunt maken voor je paard
Goed, ik ga als Indiaan Nu nog wat verzinnen om het bonte gevaarte mee te versieren.... NOTE: Het is een manegepony. Ik gebruik hem waarschijnlijk als laatste en wat boenen is niet erg, maar alles moet in overleg. Zat zelf al aan iets van vingerverf/stoepkrijt te denken en dan wat veren. Evt een neckrope/borsttuig met veertjes?
Prugelpiet, je kan hem vol met verschillende kleuren handafdrukken zetten als indianen pony. Ben hier zelf ook een neckrope aan het maken maar dan met kwastjes van de riem van een tas