Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 10:23

Liezel1 schreef:
Dan moet het abo wel een jaar gelopen hebben.

excuus, aanname van mijn kant dat dat zo was :o

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 10:26

Tanja26 schreef:
Volgens mij zitten ze allemaal met hun luie kont ergens op een tropisch eiland van ons geld!!!
Ik heb alleen februari maar ontvangen en nu niks meer.
Vuile oplichters. Dat ze nog op beurzen mogen staan schandalig.
Ik ben nog niet klaar met hun.
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ze door kunnen gaan met deze oplichtingspraktijken.

Hmmm, dat zal wel niet. Dan hadden ze dat 3-4 jaar geleden kunnen doen.
Ze zullen het waarschijnlijk niet zo slim aangepakt hebben.
Mensen die zich afmelden, krijgen nog steeds de bladen. Dat zorgt natuurlijk voor problemen, want zo zijn er niet meer genoeg voor degenen die wel betaald hebben.
En al die bladen moeten uiteraard extra gedrukt worden en dat kost extra geld.
En als dat zo maanden doorgaat, dan kost het waarschijnlijk meer dan het opbrengt en kunnen ze dus niet meer aan hun leververplichting voldoen.

PascalB

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 10:29

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 10:31

mooi linkje.
Ik heb astrid ongeveer hetzelfe gemaild :)

racekater

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 11:53

Ik ook......alleen krijg ik mooi geen reactie meer van haar.

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 14:42

Ik heb vandaag mijn aangetekende opzegging (voor Horsimo en moestuin) op de bus gedaan. Heb nu een april nummer van moestuin en daarinstaat dat ze zijn overgenomen en het nu door toptijdschriften wordt uitgegeven. Grappig detail is dat het opzeg adres etc. nog steeds hetzelfde is. Gelukkig heb ik nog geen oneigenlijke afschrijvingen gehad, maar ze adverteren nu met een bedrag van 39.95 en ik wil ze voorzijn. Overigens heb ik contact opgenomen met consuwijzer, als je toestemming hebt gegeven voor het automatisch afschrijven van een bedrag van 19.95, mogen ze niet (en mag de bank geen toestemming geven) voor het afschrijven van een ander bedrag. Ook kunnen ze niet zo maar het abonementsgeld verhogen zonder eerst de abonees schriftelijk hiervan op de hoogte gesteld te hebben.

Ik ben benieuwd of ik nog een bevestiging krijg van mijn opzegging en of het lukt, wel om gevraagd in mijn brief....

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 14:49

Ik ben trouwens ook benieuwd hoe het zit met incasso's van verschillende bankrekening nummers. Er is bij mij niet steeds hetzelfde bankrekening nummer gebruikt en volgens mij mag je een incasso niet zomaar opeens naar een ander nummer laten overschrijven

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 15:04

kehdra schreef:
waarom pas per september Beantjes.
Per 01012010 is de opzegtermijn max 1 maand bij een abboduur van 12 maand.
In dit geval kan je opzeggen ivbm wanprestaties van hun kant..

Je hebt PB ;)

Is dit bij alle abonnementen in Nederland zo? Of alleen maar bij Horsimo?

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 15:14

ik krijg dus ook geen reactie meer van die astrid !!!!
en er is gewoon 39,95 van mijn rek af geschreven zonder aan te geven dat abb verlengt werd en ik heb dus ook nog steeds niet de nummers maart april en mei gekregen !!!
wat een waardeloos blad !!!!

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 15:19

en weer een boze mail gestuurd na die astrid!!!
dat ik ook mijn geld terug wil!
ben benieuwd... haha

wollie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 15:48

ik heb 1 nummer gehad na dit allemaal gelezen te hebben direct op gezegt nou niks weer gehoord en geen blad meer gezien.

Sheila_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:46

Heeft iemand het blad van al Mei gekregen? Anders ga ik ook opzeggen, vertrouw t niet meer helemaal.

padegees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 06:46

Hallo, Paardenliefhebber

Ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen van mijn aangetekende opzegging???

Niemand heeft het blad maart, april en mei gekregen. Deze zijn gewoon nooit uitgegeven.

Wij kunnen natuurlijk massaal aangiften gaan doen bij de politie van oplichting, omdat wij wel betaald hebben, maar niets hebben ontvangen.

Ik geef ze nog 1 maand en wacht af of de 3 nummers en het nieuwe nummer van Juni komt. Zoniet dan ga ik aangiften doen van oplichten, zo kan ik ook een magazine beginnen. Alleen maar geld vangen en niets leveren.

Ik ga het ook voorleggen bij het programma oplichting

Groetjes van een paardenliefhebster

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 07:01

@padeges; ik vermoed inderdaad ook dat maart april en mei nooit uitgegeven zijn.
Volgens mij staan ze op het randje van de afgrond, en gaan ze nu, als laatste redmiddel, verder onder toptijdschriften, echter dit gaat ook niet lang meer duren vrees is...

Ik ben er inmiddels vanaf, dus aangifte lijkt me voor mij niet op zijn plaats, maar wanneer ik er nog niet vanaf was geweest, en ook de nummers nog niet zou hebben ontvangen, én geen bevestiging van aangetekende opzegging, dan zou ik zeker aan aangifte gaan denken...

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 07:24

nou ik doe wel mee met aangiften hoor! Ik ga morgen na de bank en ga mijn geld laten storneren en blokkeren eens kijken of dit kan!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 10:02

Laurabram schreef:
Ik ben trouwens ook benieuwd hoe het zit met incasso's van verschillende bankrekening nummers. Er is bij mij niet steeds hetzelfde bankrekening nummer gebruikt en volgens mij mag je een incasso niet zomaar opeens naar een ander nummer laten overschrijven

Ik heb daarom ook naar mijn bank een bericht gestuurd dat ik hun nummer wil laten blokkeren en eventuele andere nummers die op hun naam staan.
Ze hadden nog niks onterecht bij mij afgeschreven, maar bij mijn vader wel (Bootjournaal).
Ik blijf mijn bankafschriften echter in de gaten houden, voor het geval ze onder een andere naam proberen te innen.

Ik heb ook trouwens geen reactie meer gehad van die Astrid.....maar ja, als half Bokt haar nu belaagd met mailtjes, dan zit haar inbox inmiddels wel redelijk vol denk ik }> .

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 10:11

waarom gaan jullie niet naar kassa of radar?? of opgelicht op tv dan komt het in ieder geval in beeld dat deze malafide praktijken gewoon door blijven gaan

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 10:13

Buster, als je het topic had doorgelezen had je gezien dat er al meerdere malen is gezegd dat er al meldingen gedaan zijn aan Kassa en Radar, maar ze maken er alleen een item van als er iemand met zijn kop op tv wil. Ik wil wel, alleen ik ben gelukkig van de Horsimo af, en heb dus niets meer met ze te maken...

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 10:22

Ik heb het bedrag van €39.95 laten storneren. In de toekomst, als ik nog een blad krijg, stuur ik het ongeopend weer terug. En als ze geld blijven incasseren, laat ik het gewoon weer terug halen.

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 11:35

ik heb net ook de bank gebelt voor geld laten terug storneren en een rode kaart aan gevraagd die moet ik dan opsturen naar hun

Sheila_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 14:47

Ik zal misschien eventjes moeten zoeken maar volgens mij heb ik wel maart en april gekregen.... Ik zal dalijk eens kijken..

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 14:51

ik heb nog steeds niks van maart april en mei :n

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 16:12

Yinthee schreef:
ik heb nog steeds niks van maart april en mei :n

Ik ook niet.
En op mijn mailtjes wordt niet gereageerd. :(

Fronika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 16:29

Ik heb iedere dag weer opnieuw het zelfde mailtje gestuurd. ik kreeg het volgende terug

Het nummer van maart is niet uitgegeven om die reden heeft de uitgeverij de abonnementen met 1 maand verlengd.

De reden dat het nummer van april te laat is komt omdat de drukkerij waarmee de uitgeverij werkt door omstandigheden niet op tijd heeft kunnen leveren.
Ik begreep wel van de uitgeverij dat de edities deze week geleverd gaan worden, ook die van mei.
Vanaf juni lopen de leveringen weer goed en worden de bladen in de eerste week van de maand geleverd.
Excuses voor het ongemak.

Publi Force is overgegaan naar Toptijdschriften.nl

Met vriendelijke groet,

Astrid de Wit
Ledenadministratie

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 16:30

Naar aanleiding van dit topic ben ik ook eens gaan nadenken over het wel of niet ontvangen van Horsimo en kwam ik tot de ontdekking dat ik het ook al enkele maanden niet ontvangen heb (jaja, ik geef toe dat ik erg laks ben in dit soort dingen) Ook heb ik mijn bankrekening eens nagekeken en wat blijkt op 17-08-2009 is er €23,75 afgeschreven en 19-04-2010 is er €39,95 afgeschreven.
Daarnaast viel me op dat Publi Force daarvoor 2 verschillende bankrekeningnummers heeft gebruikt.
Ik loop dus nu al de hele dag naar ze te bellen maar er wordt niet opgenomen en op mijn mailtje van vanmorgen vroeg heb ik nog geen reactie gehad.
Nu ben ik maar naar de bank gegaan en heb de laatste afschrijving laten blokkeren en heb een rode kaart gehaald voor het intrekken van de machtiging voor beide rekeningnummers.

Ik vertik het eigenlijk een beetje om mijn opzegging aangetekend te gaan doen terwijl hun zich ook niet aan hun afspraken houden.